sobota, 30 kwietnia 2016

Cynowa wanna ..........

   Co zrobić ze starej wanienki i wiaderek ? Proszę oto rada - na dno wanny / wiadra / nasypać dość dużą warstwę keramzytu  na który postawić  kilka doniczek z kwiatkami  . Oczywiście trzeba pilnować , żeby za dużo deszczu nie zalało nam doniczek , ale ta mała niedogodność warta jest takiego widoku . Na działce zrobił się porządek i już się nie przestawia niepotrzebnych wiader . Czekam tylko kiedy swoje kielichy otworzą białe tulipany które na jesieni posadziłam do doniczek a teraz ukryłam pośród  kolorowych bratków . W takim  kolorowym miejscu  można spokojnie wypić kawę i czekać aż trawa wyrośnie .




                       Tulipany zaczynają pokazywać swoje piękno  - najwięcej jest czerwonych .

                    Malinowe mają  w tym roku jakieś plamy - Grzyb ?

 A te cudności o delikatnych pastelowych barwach otrzymałam w prezencie . Ponieważ cebulki  były wymieszane to posadziłam je w donicach , żeby zobaczyć cóż takiego otrzymałam i tu pełne miłe zaskoczenie nad ich urokiem . 

                         

23 komentarze:

Crissi pisze...

So very nice spring flowers
Happy weekend
Crissi

Małgorzata P pisze...

Świetny pomysł z wykorzystaniem wanienki i wiaderek.Slicznie to wyglada.Ogrod masz piekny,tulipany w licznych kolorach.Miłego ,słonecznego dnia.

k studio handmade pisze...

Piękne kompozycje:) Bardzo lubię takie pojemniki na kwiaty.Szczególnie bratki cudnie się w nich prezentują. Pozdrawiam

Anna pisze...

jak pięknie :)aż bżdzie miło zasiąść na leżaczku z robótką :)

mika pisze...

Takie wiaderka widziałam już wielokrotnie ale faktycznie, dlaczego nie wykorzystać jeszcze wanienki. Pomysł bardzo fajny. Teraz tylko kawusia, ksiązka i można się relaksować :)

Weekendowe Robótki pisze...

Bardzo fajny pomysł z tymi wiaderkami :))
Masz piękny ogród.
Pozdrawiam serdecznie.

Ольга pisze...

Прекрасная идея использования старых ванн!!!!
Красивые фото!!!

olla123 pisze...

Kwiaty zawsze cieszą oko a pomysł z wanną i wiadrami - przedni!
Pozdrawiam serdecznie!

Małgosia pisze...

Pięknie zagospodarowana działka! A ten wysyp kwiatów - po prostu RAJ!
Serdecznie pozdrawiam:))

Iwona pisze...

Jest ślicznie u Ciebie w ogrodzie, cebulki kwiatowe zawsze mają jakąś tajemnicę, a potem sprawiają miłą niespodziankę pozdrawiam.

Aya w Świecie Lalek pisze...

Świetnie wyglądają kwiaty w takich "donicach". Świetny pomysł. Ach... ileż tu kwiatów. Jak ja kocham takie widoki!

Anna Iwańska pisze...

Super to wygląda , mam nadzieję zobaczyć w naturze :-) i wypić z Tobą tą kawę w oczekiwaniu na trawę .
Pozdrawiam i udanej majówki

Joanna pisze...

Wspaniały pomysł na niepotrzebne wiadra, które mają swój urok :) ja spod daję troszkę kamieni, które chronią kwiaty przed przelaniem.
Cudnie i kolorowo masz na działce :) pozdrawiam

Tojav pisze...

Fajne wiosenne aranżacje. Stare wanienki i wiaderka mogą dostać drugie życie.

UTKANE Z PASJI pisze...

No pieknie już to obsadziłaś....a te tulipany mnie poraziły sa cudne!

renya pisze...

Bardzo ciekawie wyglądają te cynowe formy wypełnione kwiatami...

Jadwiga Król pisze...

Ale super pomysł,muszę go wykorzystać:) Pozdrawiam

Kasia J. pisze...

Świetny pomysł :-) Pięknie wyglądają kwiaty w cynowych wannach i wiadrach :-)
Pozdrawiam serdecznie.

Marzenka Dmowska pisze...

Ja też się pozachwycałam tulipanami na działce. Co tu zrobić,żeby nie dostały żadnych plam? Bo szkoda by było. U mnie tata zasadził kilka ale tym bardziej szkoda bo piękne są. Taki szpaler jak u Ciebie to dopiero piękny widok :-D

Gosia pisze...

Fantastyczny pomysł !!!

ashki pisze...

Ależ u Ciebie pięknie:)

zielona pisze...

Dziękuję za zdjęcia wspaniałe,wiosenne kolorowe.Tegoroczny maj spędzam w domu ze złamaną nogą więc dla mnie odwiedziny tu to jak spacer po ogrodzie.Człowiek zamknięty w czterech ścianach , zwłaszcza w maju, docenia potęgę fotografii.
Jeśli wanienkę czy wiadro chcesz na stałe przeznaczyć dla kwiatów to po prostu trzeba wywiercić dziurki w dnie.

Beata T pisze...

Prześliczna wiosna u Ciebie cudnie zakwitły kwiatki a takich donic to mogę pozazdrościć :)
Przymarzł albo za sucho nie koniecznie grzyb ;)
pozdrawiam