czwartek, 21 kwietnia 2016

Tak było biało ......

          Tak niedawno było biało ..... hm powiecie- przecież była zima . Lecz mi nie o zimę się rozchodzi tylko o te kwiatki , które tak cieszyły oczy . Jako młoda / stażem / ogrodniczka nasadziłam rożnych cebulek , a teraz prawie codziennie biegam na działeczkę i sprawdzam co się zmieniło . I każda taka wizyta zaskakuje mnie inną gamą kolorów . A tak było jeszcze kilka dni temu ......



                 To cudo ma ciekawy kolorystycznie środek .
 


                                     Widać biel rabatki .......
                              ............ ale i żółty się pojawia .


     Biel znika już niestety z moich rabatek , ustępując miejsca czerwieni - ale o tym będzie innym razem .


18 komentarzy:

k studio handmade pisze...

wiosna....to jest to:)czego nam trzeba po zbyt długiej zimie. Pozdrawiam

Aya w Świecie Lalek pisze...

Wiosnę widać i czuć :) Jak ja kocham wiosnę!

micia Marzena Przybyła pisze...

Bardzo ciekawe cebulki nasadziłaś wyrosły wyjątkowe okazy. Pozdrawiam wiosennie

Iwona pisze...

Sporo i różnorodnie nasadziłaś Ewo i teraz masz piękne kwiaty w ogrodzie,pozdrawiam.

Małgosia pisze...

Wraz z wiosną na działkach czy ogrodach, a nawet na zwykłych trawnikach zaczyna się eksplozja barw - rośliny aż krzyczą, by zwrócić uwagę, jakie są piękne!
Ja czekam na rozkwit bzów i piwonii, to kwiaty, które pierwsze kwitną pod moim balkonem:)
Serdecznie pozdrawiam:))

sosnowygaik pisze...

Pięknie, chciałabym mieć takie kwiaty u siebie. Niestety nie mam koncepcji ani chyba dobrej ręki. W tym roku jeszcze zostałam tylko przy warzywach. Może za rok coś mi się uda posadzić, bo w tym roku to co wyrosło zostało od razu zerwane przez synka.

Marzenka Dmowska pisze...

Jaka różnorodność narcyzów, coś wspaniałego. Niektóre to pierwszy raz widzę. Te czapierzaste są fantastycznej wręcz urody. Dziękuje za zaproszenie do "podróży.." Pozdrawiam serdecznie :-D

ankaskakanka pisze...

Ale masz pięknie w ogrodzie, ja niedawno wszystko posadziłam, więc kwiatki mi jeszcze nie kwitną.

Kasia J. pisze...

Pięknie :-)
Cudne kolory i piękne kwiaty :-)
I ja dopiero zaczynam zabawę z ogrodem i cieszę się każdą drobnostką :-) Maleńką roślinką, która wypuszcza listki :-)
Pozdrawiam serdecznie.

Konwalia pisze...

Piękne kwiatuszki, radują serce i dodają energii. Pozdrawiam :)

Gosia pisze...

Cudowny widok i od razu lepszy nastrój :)

nawanna pisze...

Kocham te wiosenne kwiatuszki, szczególnie te białe, zwykłe "babcine" narcyzy. Sadzę je od kilku lat i niestety nie chcą u mnie rosnąć:( Piękne te Twoje kwiatuszki!
Pozdrawiam cieplutko:)

Maks pisze...

Uwielbiam biel w ogrodzie. Taka wtedy jest czystość i aksamitność, co uwielbiam. Pozdrawiam i zapraszam do udziału w zabawie na moim blogu! :)

olla123 pisze...

Śliczne kwiaty i zdjęcia! Kocham wiosnę!

Anna pisze...

De belles fleurs pour célébrer le printemps !!!!!!
Jolies robes de poupées aussi !
Bonne semaine !
Anna

Pod białą sową pisze...

Biało i przepięknie :)
Pozdrawiam.

Ewa Jurewicz pisze...

Widać Ewuniu, że masz dobrą rękę do kwiatów - pięknie Ci zakwitły! Tulipany też wyglądają obiecująco. Szkoda tylko, że pogoda marna i brakuje słoneczka.
Cieplutko pozdrawiam.

Inka pisze...

biel i żółć - te barwy
działają na mnie kojąco!