piątek, 27 maja 2016

Czy to Hawaje .............

     Hm ......ubrali mnie w nową sukienkę i wzięli na urlop . Tylko gdzie ja jestem ? Gdzie mnie przywieźli ? Muszę się rozejrzeć . Nie ma innego wyjścia rozpakuję się i pójdę na spacer. Może wtedy będę wiedziała gdzie mnie wywieźli .
                                 Pokój  nawet fajny . Salon duży , kanapa wygodna .
                                    O kierunek plaża .....no to idę .

   Molo to chyba jestem w Sopocie ................. ale skąd te palmy ? To może jednak jestem na Hawajach . Zresztą już mi obojętne gdzie jestem . Ciepło, plaża , woda czego więcej potrzeba. Zrzucę sukienkę  założę opalacze i położę się na tym leżaczku ...Oj ale czy spakowali mi opalacze ?

16 komentarzy:

GaleriaZosi pisze...

Pęknięcia jestem a ten kapelusz rewelacja. Pozdrawiam Zosia

Monika S pisze...

Piękna sukienka i "fafelusz";)
A czy ja mogę zająć ten drugi leżaczek? ;)
Pozdrawiam serdecznie:)

olla123 pisze...

Takie wspaniałe muszle, takie morze i takie palmy! Panience się udało trafić w piękne miejsce! Sukieneczka śliczna a kapelusz rewelacyjny!
Pozdrawiam serdecznie!

Ольга pisze...

Очень милое платьице))) Красивые фото!

Basia Nolberczak pisze...

Jaka elegantka:) pozdrawiam

Elzbieta Jon pisze...

Elegancja Francja :) Podziwiam Cie kochana za nieprzeciętny styl i wykonanie ! Pozdrawiam cieplutko<3

Picot Kinga pisze...

I gdzie te opalacze?? :))
Fajnie ubrana lala.
Pozdrawiam :))

mika pisze...

Uwielbiam tę elegantkę :)

Anielique pisze...

Z pewnością nie zapomnieli o opalaczach, prawda? Sukienka jest śliczna :)

Elena pisze...

Twoja Evi widać już gotowa na wakacje. Moje maluchy jeszcze nie były na letniej sesji w tym roku. Muszę to nadrobić.

Małgorzata P pisze...

Cudo sukienka i do tego kapelusik w pięknym kolorze. Kreacja letnia .Pozdrawiam gorąco.

Gosia pisze...

Wygląda uroczo :)

Moje sploty pisze...

Laleczki w dzierganych sukienkach jak u mnie:) Super prace.

Małgosia pisze...

No i proszę - morze, plaża, szum fal... i odpowiednia kreacja!
Śliczności:))
Serdecznie pozdrawiam:))

Renka pisze...

A ja też bym tam chciała pojechać...
Urocze ma ubranko.
Pozdrawiam:)

Kasia J. pisze...

Śliczności :-) Cudnie ubrałaś maleńką lalę :-)
Pozdrawiam serdecznie.