środa, 11 maja 2016

Elsa .......

   Balowa suknia Elsy to było nie lada wyzwanie . Cóż było robić przysiadłam i wyskoczyła mi taka kreacja . Nabiedziłam się troszkę nad płaszczem , który miał być jednocześnie zrzucany, z trenem i jak mgiełka .Suknia nie jest zgodna z oryginałem ale nie zawsze mam prawdziwą wenę twórczą . Strój Elsy został jednak zaakceptowany  usłyszałam tylko :  CIOCIU TA SUKIENKA TO Z TYŁU TROCHĘ INACZEJ WYGLĄDAŁA " - no i co powiecie ? Mała perfekcjonistka mi się trafiła  !




 Peleryna zrobiona z kordonka Garden Metalic ze złotą nitką i dlatego są złote a nie srebrne dodatki.






14 komentarzy:

Ольга pisze...

Очень красиво!!! Прекрасный наряд Эльзы!!!

Anna pisze...

a ja powiem, że dobrze mieć taką ciocie :)

micia Marzena Przybyła pisze...

Super z Ciebie ciocia powinnaś być dumna ze swojego dzieła. Elsa wygląda bajecznie. Pozdrawiam serdecznie :-)

ankaskakanka pisze...

Pięknie zrobiłaś kreację dla lali.

Gosia pisze...

Wspaniała kreacja, świetne fotki i cała aranżacja :)

Hania pisze...

Pięknie wygląda :)
Pozdrawiam

Renka pisze...

Ciociu pisałaś się na medal! Toć to przecież Elsa całe życie w jednej sukience nie będzie chodzić ;)

Crissi pisze...

Super Lady!
Hug Crissi🙋

halszka pisze...

Przepiękna kreacja,lala wygląda bosko.Miłego dnia.

sosnowygaik pisze...

Kolejna super kreacja;)

Marzenka Dmowska pisze...

Dla mnie bomba hehe

Inka pisze...

kwiaty na sukni zaskakują
ale i zachwycają!!!

natomiast ozdoba głowy wręcz
powala - aż mojej Elsie by
się zachciało :DDD

Iza kama pisze...

Piękna kreacja , podziwiam . :)

Elzbieta Jon pisze...

Cudo !!! Jestes Wielka !!! Gratuluje zdolnych łapek a kreacja jest elegancka !!