czwartek, 19 maja 2016

Roszpunka ...

             Lalka w stroju  "Roszpunki " miała być prezentem dla mojej małej ulubienicy . Niespodzianka była tym większa ,że ubranko dostała razem z lalką . Chyba się udała bo mała perfekcjonistka pierwszy raz zaniemówiła .

   Pierwsza wersja sukienki była skromna i prosta , mi jednak coś w niej brakowało . Postanowiłam doszyć koraliki , które rozmieściłam w równych rzędach .


  Roszpunka otrzymała również nową fryzurę ... ale to już zupełnie inna historia .



20 komentarzy:

Iza kama pisze...

I jak nie być.zadowolonym z tak urodziwej Roszpunki. Udała się na medal ta kreacja. :) pozdrawiam

Kasia J. pisze...

Cudny strój :-) Doskonale wywiązałaś się z zadania :-)
Pozdrawiam serdecznie.

ewa_m pisze...

Cudna Roszpunka :)) I w każdej fryzurze jej do twarzy :))
Pozdrawiam

Gosia pisze...

Wspaniała kreacja :)

Crissi pisze...

Very nice Lady!🙋🌷

olla123 pisze...

Wspaniała ta Roszpunka! Ma piękne włosy! Bardzo mi się spodobały koraliki naszyte na spódnicy!
Mówisz: "zaniemówiła"? :)))

Ольга pisze...

Рапунцель в новом платье прекрасна!!!

Anna Iwańska pisze...

Ewcia Widzę że Kazia skorzystała z linka do Ciebie jakiego jej podesłałam co mnie niezmiernie cieszy , bo jest Was teraz dwie ekspertki od laleczkowych ubranek . A Twoje kiecki są coraz ładniejsze i fikuśne. !!
Buziaczki

halszka pisze...

Piękna kreacja i wcale się nie dziwię,że mała właścicielka zaniemówiła z wrażenia.Pozdrawiam i miłego dnia życzę.

Monika S pisze...

Śliczna sukienka, robisz je coraz bardziej urozmaicone ;)

Anna pisze...

De beaux habits !!!!
Bon week-end !
Anna

Marzenka Dmowska pisze...

Ojej, jak ładnie lali w tej sukience pięknej. Nie dziwie się,że dziewczynka zaniemówiła hehe Pozdrawiam serdecznie

UTKANE Z PASJI pisze...

Sama bym sie tak wystroiła:)_)

Iwona pisze...

Ewo, dzięki za wizytę na moim blogu!
Oglądam Twoje laleczki z córką - miłośniczką Disneya - i obie jesteśmy pełne podziwu :)
Ślicznie Ci to wychodzi!
Pozdrawiam cieplutko ☺

Wioletta G. pisze...

Alez dopracowana suknia, potrafisz robic niespodzianki innym. Pozdrawiam:)

Renka pisze...

Ależ bym się wróciła w czasy dzieciństwa :) A Ciocia taka jak Ty byłaby moja ulubioną :)))

Aga Waleria (Agnieszka Ł) pisze...

Moja córcia jeszcze odrobinę za mała na Barbi ale kto wie czy jakby miała taką ciocie to czy by nie zakochała się w tych lalach już teraz :-)

Elzbieta Jon pisze...

Wow :) piękna sukienka, misterna robota , jestem pod wrażeniem !! Podziwiam i życzę samych twórczych pomysłów!!!

Małgorzata P pisze...

Cudowna Roszpunka.Piękna kreacja.Pozdrawiam :)

Małgosia X pisze...

Piękna! Nie dziwię się, że obdarowana oniemiała z zachwytu.
Pozdrawiam serdecznie:)