czwartek, 30 czerwca 2016

Czekoladowy róż ...

           Witam Was ! Ponieważ u mnie naszedł czas wesel i w związku z tym poszukiwania odpowiednich kreacji , to nie mogło również zabraknąć takiego stroju w lalkowej szafie .  Tak to popełniłam różową sukienkę z ozdobną plisą .Oj żeby szukanie odpowiedniej kreacji było tak proste jak stworzenie tej .




    Sukienka ma  2 różowe guziczki , oraz różowy pasek z delikatną ozdobną klamrą .

                                                 Nie mogło zabraknąć bolerka .

                                A oto nowa modelka , ale o niej będzie  w następnym poście .

21 komentarzy:

ankaskakanka pisze...

Lali jest ślicznie w tej sukience. Ja muszę mieć coś na wrzesień.

Iwona pisze...

Przepiękna jest ta sukienka - taka słodka :)
Podziwiam za dzierganie takich drobiazgów :)

nawanna pisze...

Masz zdolności Ewuś, a przede wszystkim cierpliwość na takie maleństwa. Sukienka rewelacyjna! Zastanawiam się skąd Ty bierzesz takie małe guziczki.
Pozdrawiam:)

GaleriaZosi pisze...

Ślicznie ubrana lala. Pozdrawiam

Marzenka Dmowska pisze...

o kurcze, jaka piękna suknie ! :-D

Joanna pisze...

Jaja sliczna!
Sukienka i lala na zdjeciach :-)

Agata Zinkiewicz pisze...

Slicznotka:-) bardzo ładna sukienka:-)

sosnowygaik pisze...

Ta kreacja jest bardzo efektowna;)

Kasia J. pisze...

Boska kreacja :-) Piękna balowa suknia i cudne wdzianko :-)
Pozdrawiam serdecznie.

Ольга pisze...

Прекрасное платье!!!

anabell pisze...

Podziwiam wszystkie Twoje "lalczyne kreacje". Och, dobrze byłoby mieć w realu taką uzdolniona krawcową! Mam podejrzenie, ze zawód krawcowej to zanikająca profesja, a przecież zdolna krawcowa mogłaby wyczarować dla nas nie jedną kreację. Poza tym podziwiam Twą cierpliwość- szycie i dzierganie takich "ociupeństw" wcale nie jest łatwe.
Miłego;)

Małgosia pisze...

Podziwiam te miniaturowe kreacje za każdym razem:)) W takiej sukni wesele na pewno będzie udane:))
Serdecznie pozdrawiam:))

Atelier Marysi pisze...

Piękna kreacja. Musisz chyba powiększyć lalkową garderobę. Pozdrawiam i czekam na dalsze pokazy ciuszków.

Ula H. pisze...

Piękna sukienka i bolerko bardzo pomysłowe :) W ogóle , gdy tak patrzę na Twoje lalkowe kreacje to przypominają mi się moje dziecięce lata. Uwielbiałam bawić się lalkami i ciągle je przebierać. Miałam dużo starszą od siebie sąsiadkę - młodą dziewczynę, która szyła dla moich lalek ubranka. Pozdrawiam :))

olla123 pisze...

Super kreacja! Bardzo mi się spodobała! Pozdrawiam serdecznie!

Anna Iwańska pisze...

Ewuniu piękna kreacja i cudna sesja fotograficzna. Mam nadzieję że w kocu uda sie otworzyć ten sklep z ciuchami dla lalek :-)
Pozdrawiam

bieta p. pisze...

lala ślicznie prezentuje się w tej kreacji :)
pozdrawiam

Finezja pisze...

To fakt nie łatwo znaleźć kreacje...lale wyglądają na szczęśliwe :)
Podziwiam, mimo że chodzę do technikum odzieżowego myślę że nie potrafiłabym zrobić takiej malutkiej sukienki, piękna ^^
Pozdrawiam :*

Dom z mozaikami pisze...

Kreacja jak na "czerwony dywan" przemyślana i niebanalna :o)

Gosia pisze...

Prześliczna kreacja, bardzo twarzowa - sama bym taką założyła

Ludwika pisze...

Jaka słodka. Sukieneczka cudo. Podziwiam, w życiu bym nie zrobiła takiego maleństwa:)