środa, 1 czerwca 2016

Fioletowo niebieskie

            Witam Was !
 Dzisiaj przedstawiam  kolejny strój dla Barbie ,który powstał w ramach mojego szaleństwa lalkowego .
 Tym razem jest to bluzeczka pasiaczek , która pasuje do wielu spodni , czy spódnic .
                          
Ta sama bluzeczka inne korale , spodnie lub spódniczka i jakby całkiem inny strój . Takie kompleciki to mój sposób na uczenie maluchów co do czego pasuje .





Na chłodniejsze dni sweterek .







Obiecuję,że to już prawie koniec mojego sezonu zabawy z Barbie !

Nie już nic nie będę obiecywała bo tylko napisałam te słowa i zabrzmiał telefon " ciocia ,a możesz mi zrobić ......" tak więc dalej stroje dla lalek będą powstawać .

15 komentarzy:

Elzbieta Jon pisze...

Cudo !!! Jak zawsze pieknie i elegancko :) Pozdrawiam <3

ankaskakanka pisze...

Bardzo ładny komplet zrobiłaś dla lali.

mika pisze...

Cieszę się bardzo, że zadzwonił telefon :) Będzie więcej lalkowych ubranek do podziwiania :)

bieta p. pisze...

Kolejne śliczne ubranko :)
Pozdrawiam

Ольга pisze...

Очень красивые наряды)))

olla123 pisze...

Bluzeczka jest śliczna a na dodatek sprawdza się idealnie jako baza do różnych zestawów!
Nie poprzestawaj na tych ubrankach tylko twórz je dalej, są piękne!

Małgosia pisze...

I nie przerywaj dziergania dla tych uroczych laleczek.
Ja też się w to wciągnęłam i w ramach relaksu - coś tam tworzę:))
Serdecznie pozdrawiam:))

Marzenka Dmowska pisze...

Jakiś czas temu napisałam nawet posta,żeby był Dzień Cioci. Tak myślałam,że wiele jest wspaniałych cioć. hehe Pozdrawiam serdecznie

GaleriaZosi pisze...

Śliczny komplecik. Pozdrawiam

Moje sploty pisze...

Słodkie są te ciuszki:). Ja ilekroć mówię sobie, że przestanę dziergać lalkowe ubranka to wpada mi do głowy coś nowego i przestać nie mogę:)) Pozdrawiam

Jolanta Sobaszek pisze...

Piękne ubranka! Tylko jak robić takie maleństwa? Pozdrawiam serdecznie!!!

Danuta Kielar pisze...

Super ubranka i w dobrym momencie telefon zadzwonił. Hura, będą następne, a ja spróbuję i dla moich lal coś wydziergać, bo się chłodno dziś zrobiło.)
Pozdrawiam pasjonatkę włóczek wszelakich.)

Crissi pisze...

Very nice!☺
Crissi🙋

Hania pisze...

Pięknie są te lale wystrojone :)
Pozdrawiam

Gosia pisze...

Druga focia na sportowo - super komplecik :)