poniedziałek, 20 czerwca 2016

Jajeczny kombinezon.......

    Zrobiło się troszkę chłodniej to i ubrali mnie cieplej . Dostałam biało-żółty kombinezonik i żółty sweterek . W takim stroju bardzo wygodnie jeździ mi się na hulajnodze . Fajnie że mi ją kupili , teraz przynajmniej się nie nudzę tylko spokojnie zwiedzam okolicę . Oczywiście nie jestem sama cały czas moja pani czuwa czy jestem i czy się nie zgubiłam .

 Jeżdżę sobie to tu to tam ,a jak jestem zmęczona to wracam do mojego pokoju i odpoczywam .


   O chyba tutaj już byłam , czy to jest wyspa  czy " Dzień ......" , że ciągle wracam w to samo miejsce .

15 komentarzy:

aldia arcadia pisze...

Fajowy :)

Anna pisze...

So cute !!!
Anna

Kasia J. pisze...

Piękny komplet w letnich kolorach :-)
Pozdrawiam serdecznie.

Ольга pisze...

Прекрасный наряд для малышки)))

Hania pisze...

Kombinezon superowy, lala fajnie w nim wygląda :)
Pozdrawiam

Marzenka Dmowska pisze...

Uroczy :-D

Monika S pisze...

Superaśny kombinezonik :)

olla123 pisze...

Słodki kombinezonik i śliczna modelka! Ależ ma wesoło w tym domku! :)))

Moje sploty pisze...

Słodziutki komplecik, fajne kolorki:). Pozdrawiam.

Małgosia pisze...

Jaki śliczny ma "apartamencik":)) Urocza laleczka!
Serdecznie pozdrawiam:))

Atelier Marysi pisze...

Super komplecik , kiedy to było jak człowiek sam ubierał swoje lale ech... Buziaki.

bieta p. pisze...

śliczny komplecik :)

Marille pisze...

Kombinezon wyszedł kapitalnie. Maleństwo wygląda w nim uroczo.
Pozdrawiam serdecznie :-)

ashki pisze...

Świetny ten kombinezon:)

KonKata pisze...

wygląd jak na miarę robione!