piątek, 17 czerwca 2016

Strój spakowany ....

  Jestem ciągle na wakacjach - ciepło , słońce ,piękne widoki cudne plaże gdzie mogę się bezpiecznie bawić to i do domu nikomu się nie spieszy . Tak się martwiłam czy mi strój spakowali , no i mam mój ulubiony niebieski . Prawie cały czas w nim chodzę bo jak ciepło to zaraz idziemy nad wodę .

  Miejsc do wypoczynku mamy sporo - dzisiaj tu , wczoraj tam . Wszędzie jest fajnie i bezpiecznie . Chociaż jak tylko się oddalę w poszukiwaniu skarbów to zaraz za mną zaglądają .





 Tyle jestem w wodzie , tak się pluszczę i pluszczę a jak wracamy do domu to i tak każą mi się wykąpać . Ja to mam ciężkie życie ............

13 komentarzy:

Crissi pisze...

very nice
happy weekend
Crissi

Elzbieta Jon pisze...

Zostawiam dużą dawke pozytywnej energii oraz uśmiech !!! Cudowne prace , cudowny blog , uwielbiam tu zaglądać <3

Hania pisze...

superowy ten strój, śliczne zdjęcia :)
Pozdrawiam

Ольга pisze...

Очень красиво!!!

Kasia J. pisze...

Świetne stroje kąpielowe :-) Bikini genialne!
Pozdrawiam serdecznie.

marga pisze...

Świetne:)

Aya w Świecie Lalek pisze...

Słodka ta malutka ^_^ Śliczne stroje. Szczególnie podobają mi się majteczki Barbie i kapelusz :-) Pozdrawiam

Anna Iwańska pisze...

Ewuniu te stroje kąpielowe są super ale sesja fotograficzna i komentarze wymiatają. Gratuluję.
Pozdrawiam

olla123 pisze...

Jakie pomysłowe i piękne zdjęcia! Stroje śliczne a wanienka taka słodka! Pozdrawiam serdecznie!

Daniela pisze...

Chciałabym mieć takie beztroskie wakacje, na dodatek w tak pięknych strojach - fajowo wydziergane! Pozdrawiam!

ashki pisze...

Jak patrzę na te lale to od razu bym na jakieś wakacje pojechała:)

mika pisze...

Zazdroszczę takich wakacji :) Słońce, plaża ...

Monika S pisze...

Mmm... bajeczne wakacje:)