czwartek, 23 czerwca 2016

Zakończenie szkoły .....

   Nareszcie będą wakacje , nie mogłam się ich doczekać w tym roku , czas mi się tak dłużył i dłużył . Ale nareszcie koniec siedzenia w ławce . Teraz będzie czas na luźne stroje i opalacze . Jeszcze tylko założę tą nową sukienkę i znowu wskoczę w krótkie spodenki . A sukienka musicie przyznać sami  jest bardzo elegancka i z miła chęcią pokażę ją również w inny chłodniejszy dzień .







  Tym wszystkim którzy mają wakacje lub urlopy - SŁONECZKA I MILE                      SPĘDZONEGO CZASU !

26 komentarzy:

Małgorzata B. pisze...

Witaj Ewo.Piękna sukienka.Twoje kreacje są cudne.
Ja tez zaczynam wakacje i obiecałam moim dziewczynkom,że ubiorę im lalki.
Inspiracją są Twoje przepiękne kreacje.Pozdrawiam cieplutko.

Joanna pisze...

Cudnie i elegancko brałaś lalę :) pozdrawiam

tonka pisze...

Bardzo elegancki ,szkolny "mundurek":))

Iwona pisze...

Ależ elegantka z tej laluni :)
Podziwiam i pozdrawiam ☺

Basia Nolberczak pisze...

Jak zwykle piękna kreacja:) pozdrawiam

Ольга pisze...

Прекрасный наряд!!!

sosnowygaik pisze...

Fantastyczny komplecik. Idealny na zakończenie roku;)

Kasia J. pisze...

Sukienka idealna :-) Nie tylko na zakończenie roku szkolnego.
Pozdrawiam serdecznie.

Aya w Świecie Lalek pisze...

Śliczna stylizacja. Jak zawsze. :-)

Małgorzata P pisze...

Komplecik jest cudowny.Sukienka pięknie zrobiona.Pozdrawiam serdecznie.

Plekousa pisze...

Nigdy by nie przyszło do głowy, że można tak obdziergać Barbie - cudo! Pozdrawiam

micia Marzena Przybyła pisze...

Sukienka jest prześliczna. Pewnie w takim mundurku nie powstydziła by się wystąpić nie jedyna panienka . Bardzo eleganckie wdzianko. Pozdrawiam serdecznie i słonecznie

Agulek pisze...

Jestem pod wrażeniem Twoich prac. Są cudne.
Moja córcia nie może oderwać oczu:-)
Pozdrawiam

Marta K. pisze...

Tak eleganckiej uczennicy w całej mojej karierze pedagoga nie spotkałam, całą stylizacją jestem zachwycona! Pozdrawiam wakacyjnie:)

Crissi pisze...

Very nice Ewa!
Happy day Crissi

Wioletta G. pisze...

Twoja propozycja rzeczywiście idealna zakończenie roku szkolnego , podoba mi się! Pozdrawiam:)

Atelier Marysi pisze...

Piękna kreacja , skromna ale równocześnie elegancka. Buziaki.

Renka pisze...

Cóż za elegancja :D

Pozdrawiam :)

Marzenka Dmowska pisze...

Wspaniałych wakacji życzę :-D

Jadwiga Król pisze...

Ubranie przypomina mi moje szkolne lata:) Pozdrawiam

Urszula Cz.Nardello pisze...

cudna sukienka <3

skrawek tęczy pisze...

Pięknie wystroiłaś panieneczkę! Pozdrawiam gorąco:)

ewa_m pisze...

Cudna kreacja :)
Szyk i elegancja :))
Pozdrawiam

ulotne chwile pisze...

Jestem pod podwójnym wrażeniem :) Po pierwsze sukienka bardzo mi się podoba, po drugie podziwiam, że jest zrobiona w tak małym rozmiarze i tak precyzyjnie :)

Alyt Vlieg pisze...

Hello Eve,
I like your Barbiedress. So elegant in black and white.
And your garden is beautifull! I saw the photo's in the next post.
Greetings from Holland,
Alyt Vlieg

Mes Loisirs Créatifs pisze...

Quel ensemble très élégant !
Joli travail !
Bon week-end.