sobota, 23 lipca 2016

A tymczasem leżąc pod .......

        Dzisiaj pełen relaks , luz i leniuchowanie . Po prostu leżę . Oj jak fajnie . Taka cisza tylko ptaszki szczebioczą , wspaniałe powietrze . Oj co za relaks ! Ufff ale mnie lenistwo ogarnęło .  
                                       No to sobie leżę .....

                                    .....dołączył do mnie Tofik i leżymy dalej ........
                       ...... no w końcu zgłodniałam , to troszkę witaminek i dalej relaksik .
                          Wystarczy na dzisiaj jeszcze się spakuję i czas wracać do domu .                      

             Do zrobienia hamaka  wykorzystałam patyczki laryngologiczne .

12 komentarzy:

olla123 pisze...

Słodki ten hamak, i plecaczek, i arbuz! Dobrze Teresce w ogródku, oj dobrze :)))

micia Marzena Przybyła pisze...

Nawet hamak zrobiłaś dla lalek. Rewelacyjny. Pozdrawiam

Anielique pisze...

Rewelacja, odpoczynek pierwsza klasa ;)

Ольга pisze...

Прекрасный отдых в саду! Гамак - супер!!!

Anna Iwańska pisze...

Ewuniu jesteś genialna !! Hamak rewelacja !
Buziaczki

Aya w Świecie Lalek pisze...

Och, jaki cudny ten hamak! Zachwyca mnie tez plecak i arbuz :-)

Natalia Tadra pisze...

Prześliczny hamak. Lalka wygląda na bardzo zrelaksowaną i szczęśliwą. Ale co się dziwić po takim relaksie, każdy byłby przeszczęśliwy :)

Gosia Cash pisze...

Ha, ha świetny hamak:)

Kasia J. pisze...

Fantastyczny hamak :-) Doskonały na lato :-)
Pozdrawiam serdecznie.

Monika S pisze...

Fajny pomysł z tym hamakiem:)

Jolanta Sobaszek pisze...

Oglądam i nadziwić się nie mogę! Jak można robić takie małe cudeńka?! Mam jedną lalkę do ubrania i nie wiem jak się do tego zabrać:)

Elzbieta Jon pisze...

Świetne pomysły! Hamak mnie powalił!!! Jesteś Wieka!!! Gratuluję!!❤