środa, 6 lipca 2016

Folklorem trąci ...

Witam Was wszystkich - dziękuję ,że jeszcze do mnie zaglądacie , chociaż tutaj bardzo monotematycznie się zrobiło - tylko lalki i lalki . Troszeczkę dłubię i inne projekty ale to są raczej prace wymagające znacznie więcej czasu . Przyjdzie czas , kiedyś je ukończę i będzie prezentacja Tym razem przedstawiam kolejne ubranko . Zaczęłam  robić czarną spódniczkę , bo to wiecie czarne do wszystkiego pasuje .... Jednak jakoś tak mi ta spódniczka nie pasowała , chyba za ciemna była . Postanowiłam dorobić kolorowy sweterek ,żeby strój ożywić . Powstał sweterek pasiaczek . Całość już lepiej się prezentowała, ale dalej z tą spódniczką było coś nie tak . A kiedy dorobiłam do spódniczki kolorowe paseczki to jakoś tak od razu stwierdziłam - to jest to . 





16 komentarzy:

olla123 pisze...

Kapitalny, słodki komplecik! Tereska jest na pewno ogromnie zadowolona! Poza tym zrobiłaś świetne zdjęcia w plenerze a wiadomo folklor i przyroda idą w parze :)))

Małgorzata B. pisze...

Cuuuuuuudowny komplecik.Ewa podziwiam Twoje śliczności.Pozdrawiam serdecznie.

Marta K. pisze...

Piękny dzianinowy komplecik, świetne zestawienie kolorów! Ależ doskonale pomyślane plenery na sesję:)

ankaskakanka pisze...

Pięknie ubrałaś lalę. Bluzeczka jest cudna.

Iwona pisze...

No i to jest to - wyszło cudnie!

Kasia J. pisze...

Piękny komplet :-) W taki to i sama mogłabym pochodzić :-)
Pozdrawiam serdecznie.

Ольга pisze...

Прекрасный наряд!!! Красивые фото!!!

Wioletta G. pisze...

Rzeczywiście kolory dodają uroku calości. Ale świetny malutki kubeczek! Pozdrawiam:)

Aya w Świecie Lalek pisze...

Lubię połączenie czerni z akcentem innego koloru. Śliczny komplecik :-) Zdjęcia rzeczywiście mają subtelny klimat folkloru :-)

Ludwika pisze...

Co za gracja. Podziwiam, podziwiam....

Dom z mozaikami pisze...

Fenomenalna sesja !!!Gratuluję . Ala

Gosia pisze...

Najbardziej urzekł mnie sweterek w paseczki, świetnie by wyglądał do jeansów :)

Hania pisze...

Widać lala lubi się stroić, śliczny komplecik :)
Pozdrawiam

Atelier Marysi pisze...

Przecudny ten dzianinowy komplecik. Dla mnie lalki się nie nudzą. Pozdrawiam serdecznie.

GaleriaZosi pisze...

Świetny komplecik. Zdjęcia zjawiskowe. Pozdrawiam serdecznie i na kawę zapraszam.

Monika Lipińska pisze...

Komplecik śliczny!! Pozdrawiam :)