środa, 13 lipca 2016

Ja wolę spodnie ...

    Ostatnio dostałyśmy z siostrą takie same bluzeczki .  Super fajny pasiaczek obu nam przypadł do gustu . Ja jak zwykle przymierzyłam nowy ciuszek do spodni , ale zobaczcie co zrobiła moja siostra !
 To dopiero jest elegantka . Hm kapelusz , korale , spódniczka , szpilki gdzie ona się wybiera ,że się tak wystroiła ? No nic wróci to mi opowie gdzie spacerowała . Ja tymczasem pozbieram pranie .


   Ależ tego prania było dużo uff zmęczyłam się . Odpocznę sobie chwilkę . Dobrze że mam spodnie przynajmniej wygodnie usiąść sobie można ...

7 komentarzy:

ankaskakanka pisze...

Obie wersje są piękne.

dorota pisze...

Potrafisz ustroić swoje lale; obydwie stylizacje są świetne.
Gorąco pozdrawiam Dorota

Anna pisze...

Très joli petit top à rayures !
Le chapeau aussi est très joli !
Anna

Urszula Cz.Nardello pisze...

Bardzo ladne <3

olla123 pisze...

Śliczne ubranka i świetna historyjka :-)

Jolanta Sobaszek pisze...

Piękne ubranka! Pozdrawiam:)

Hania pisze...

no proszę, ta już w nowych ciuszkach, tej to dobrze, wszystko piękne :)
Pozdrawiam