sobota, 30 lipca 2016

Niebiański ....

  Wyszłam sobie na taras w nowym stroju .  Troszkę się wygrzeję na słońcu troszeczkę pokręcę po okolicy - przecież trzeba nowy ciuszek pokazać . Jest taki piękny błękitny - wręcz niebiański . Niech wszystkie koleżanki mi zazdroszczą .  Nie ma nic lepszego na dobry dzień  jak zazdrosne oko koleżanki .
  Rozpakowałam się .Wszystko porozkładane tak jak ma być nowy kocyk , książka - no co z tego ,że komiks ! Ale przynajmniej widać ,że nie jestem jakaś tam tylko książkę posiadam . No to zaczynamy się pokazywać . Po pierwsze ścianka , rzut oka na  dziewczyny . Jest trafiony już mnie zauważyły .
 No to teraz  spacerek po alejkach - powolutku , powolutku nie ma co się spieszyć . Jeszcze nie wszyscy mnie dostrzegli .
Przyszła koleżanka taka  psiapsiółka  - od razu zwróciła uwagę na nowy strój . Zapytała w jakim go sklepie upolowałam i nie omieszkała się nim zachwycić . Ależ ja ją lubię .
  Teraz się troszkę poopalam , a przy okazji zademonstruję , że ta moja spódniczka jest z majtkami i to prawdziwy elegancki opalacz jest . Hm zastanawiam się czy zawołać " ależ ten wiatr wieje " przecież tam dalej sami nie zobaczą moich majteczek .
 Dobra teraz sobie troszkę pomajtam nóżkami , troszkę powzdycham .

    Teraz jeszcze jedna rundka po alejkach , oj coś tak mało dzisiaj na mnie patrzą . Hm a może ten strój jest nie taki , może źle w nim wyglądam ?  Wiem co zrobię oddam ten opalacz psiapsiółce - co z tego ,że ona blondynka i blada będzie w błękicie , przecież oto właśnie chodzi . Nikt nie ma prawa prezentować się lepiej niż JA .

      Inspiracja stroju i scenki bezczelnie odgapiona z leżaka obok  . 
                C'est la vie !

12 komentarzy:

Elzbieta Jon pisze...

Witaj Ewuniu😊 pozdrawiam cieplutko i życzę miłego weekendu ❤ co di strojów to jak zawsze jestem oczarowana!! Gratuluję talentu i pomysłów!!

Katarzyna Reguła-Lubińska pisze...

Super prace. Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

Basia Nolberczak pisze...

Świetne stroje:) pozdrawiam

Anna pisze...

Enjoying the Summer with lovely outfits !
Have a nice weekend !
Anna

Anna Iwańska pisze...

Ewciu jeżeli inspiracja pochodzi z tego miejsca o którym myślę to masz u mnie złoty medal !!!
A tak poza tym jak zawsze genialnie napisane , genialnie sfotografowane i oczywiście genialnie wydziergane !!
Buziaczki

Ольга pisze...

Очень красивый пляжный костюм!

olla123 pisze...

Nie dość, że niebieski to jeszcze niebiański! Prześliczny strój i zarówno Elsa jak i Barbie wyglądają w nim cudnie!
"Z leżaka obok" mnie rozwaliło :)))
Pozdrawiam serdecznie!

Hania pisze...

Super :)
Pozdrawiam

Aya w Świecie Lalek pisze...

Śliczne stroje plażowe ;-) Panienka wielkooka rudzinka jest bardzo sympatyczna. Pomimo rudych włoków, kolor niebieski bardzo do niej pasuje

Kasia J. pisze...

Wspaniały strój :-) Cudne kolory :-)
Pozdrawiam serdecznie.

Urszula Cz.Nardello pisze...

Pieknie sie prezentuja obie panienki <3

Bożena pisze...

Wspaniała prezentacja i jakaż życiowa :))) Sukienka śliczna, lubię błękitny kolor!!!