środa, 20 lipca 2016

Trzy gracje ....

    Trzy gracje .... moje żółte piękności - lilie drzewiaste .  W tym roku pierwsze lilie , które powystawiały wiosną swoje listeczki niestety pomarzły . Wczesne prawie  nie kwitły , a jak już to z jednym marnym krzywym kwiatkiem . Dlatego teraz gdy pokazały się lilie drzewiaste nie mogę przestać się nimi zachwycać . Trzy żółte postawne o dużych kwiatach przyciągają wzrok i cieszą , cieszą ,cieszą . Rekord wielkości kwiatu 27 cm  jednak nie został pobity .
                           



                    
   Lilia tygrysia tez bardzo marna - z całego szeregu raptem kilka kwitnących sztuk i tylko żółte .


                                       Niskie - różowa oraz kremowa  z różowym obrzeżem .



  A to również lilie drzewiaste - biało czerwona i biała , która  nie tylko góruje nad moją głową / ma 2 m / ale również pięknie pachnie .


                                                          Niskie kremowe .

  A teraz z innej beczki - czyli BUDLEJA samosiejka . Zobaczcie jakie ma olbrzymie kwiaty i jaka jest wybujała . Dla porównania mój osobisty pan małżonek jakieś 180 kilka cm .


   Po prawej stronie budleja samosiejka a po drugiej stronie furtki budleja sadzona - mała i marna .
 A mój kiedyś piękny trawnik doprowadza mnie do wściekłości - cały w koniczynie która sobie przechodzi z sąsiedniej niekoszonej działeczki  .

22 komentarze:

ashki pisze...

Ależ masz piękne kwiaty na działce:)

Ula K. pisze...

Piękny ogród :)

nawanna pisze...

Ewuś, masz niesamowite lilie! Moje kwitną jakoś na raty, a i tak nie są tak okazałe. Budleję kiedyś miałam, zmarzła, i mimo że ją lubię, to nie kupiłam następnej, mam za mały ogród.
Pozdrawiam:)

Ольга pisze...

Очень красивый сад!

Agata Zinkiewicz pisze...

Piękne lilie:-) każda to piękniejsza, jest naprawdę na co popatrzeć i powachac tu to tam. Tyle cm? Z ciekawości swoje pomierze :-) budleja niesamowita, olbrzymia, aż trudno uwierzyć że samosieja. W zeszłym roku też mi pięknie urosły i kwitly ale ja przycinam jakieś 30cm nad ziemią, rosnąć rosną, zobaczymy co będzie bo narazie jedna się odbudowuje po wichurach niestety. Trawkę masz super, koniczyna się przejmujesz? Przecież to słodkie kwiatuszki:-) Miłego dnia:-)

sosnowygaik pisze...

Pięknie;)

Iwona pisze...

Piękne lilie!
I ogródek zadbany, kolorowy :)
A wiesz, że z budleją miałam tak samo - ta sadzona zmarzła po roku, a samosiejka jest bardziej okazała.

Anna pisze...

Superbe jardim plein de superbes fleurs !!!
Bonne journée !
Anna

Beata T pisze...

Ewo lilie masz przepiękne aż pozazdroszczę, bo u mnie zniknęły ;) Budleja też niczego sobie a gdzie motylki się podziały :)
Cudna działeczka :)
pozdrawiam

Iwona pisze...

Wspaniały masz ogród, kolorowy i pachnący, a koniczynka szczęście przynosi,pozdrawiam.

olla123 pisze...

Masz cudowny ogród! Lilie magiczne i domyślam się, jak pięknie pachną! Pozdrawiam bardzo serdecznie!

Tojav pisze...

Piękne są Twoje lilie. Takie zalotne "smoliwąsy".

ankaskakanka pisze...

Mam lilię pod klatką. Zapach roznosi się na pół podwórka.

Atelier Marysi pisze...

Uwielbiam te lilie , taki mają intensywny zapach. Pięknie wyrosły. Pozdrawiam serdecznie , a ogródek masz śliczny.

Basia Nolberczak pisze...

Piękne lilie:) Wykopujesz je co roku? Budleja nie mogę się dochować bo zawsze zimą lub wczesną wiosną przemarza:) pozdrawiam

Anna Iwańska pisze...

Ewuniu przepiękne te Twoje lilie ale ta 25 cm chyba najbardziej mi sie podoba. Szkoda że tak nie kwitły tydzień temu :-)
Pozdrawiam

k studio handmade pisze...

Piękna kolekcja lilii, Twoja budleja w pełni kwitnienia, a moja jeszcze w pąkach. Piękny ogród, pozdrawiam

halszka pisze...

Ślicznie się prezentują.Miłego dnia.

Cela D pisze...

Zgromadziłaś piękną kolekcję, pozdrawiam.:)

Jolanta Sobaszek pisze...

Gdybym miała taki ogród! Marzenie :)

Marzenka Dmowska pisze...

Lilia drzewiasta jest przefantastyczna :-D choć wszystkie lilie lubię i podziwiam, jak i pozostałe kwiaty :-D

Elzbieta Jon pisze...

Ewuniu gratuluję pięknego ogrodu!! Lilie są takie eleganckie i oczarowały wszystko w koło 😊 pozdrawiam serdecznie ❤