niedziela, 10 lipca 2016

Wracamy po balu ...

        Idę na bal , będą tańce i zabawki . Ubranko mam nowe bardzo eleganckie z kapeluszem . Muszę tylko uważać żeby nie wybrudzić sukienki . No to idę mam nadzieję ,że będzie super wesoła zabawa .

 Ostatnie spojrzenie w lustro - taka fryzura ? Nie może jednak rozpuszczę włosy . Kapelusz na głowę  i w drogę .

 Zabawa ma być przy plaży , będzie fajnie . Już mam blisko . O balony jakie piękne kolorowe , wezmę jeden . Nie wezmę jednak kwiatek przecież jestem już duża nie będę jak maluszki z balonem chodziła .

  No to wróciłam , było bardzo przyjemnie . Ale gdzie ja trafiłam to nie jest mój pokój !!!

15 komentarzy:

Anna pisze...

Cute !
Anna

Gosia pisze...

Urocza :)

Agata Zinkiewicz pisze...

Slicznotka:-)

olla123 pisze...

Rozczulająca, prześliczna panienka!

Crissi pisze...

Very nice!😄

Hania pisze...

Śliczna :)
Pozdrawiam

Anna Iwańska pisze...

Ewciu jak zawsze świetnie wydziergane, opisane i sfotografowane .
Buziaczki

Ольга pisze...

Прелесть)))

Kasia J. pisze...

Cudna balowa kreacja :-)
Pozdrawiam serdecznie.

nawanna pisze...

Wciąż podziwiam tworzone przez Ciebie kreacje. Śliczne!
Pozdaiam Ewuniu:)

Atelier Marysi pisze...

Piękna balowa kreacja. Pozdrawiam i miłych letnich chwil życzę.

Decoupage pisze...

Elegancka lala ;)

bieta p. pisze...

Super kreacja :)

Elena pisze...

Ta kreacja jest świetna. Lalka bardzo ładnie się w niej prezentuje.

skrawek tęczy pisze...

Toż to prawdziwa panna elegantka! Urocza!
Pozdrawiam cieplutko:)