niedziela, 3 lipca 2016

Z zieleniałam ....

 Pewna Młoda Dama zażyczyła sobie zieloną bluzeczkę dla lalki . Bluzeczka proszę bardzo zrobiona , ale hm sama bez niczego w żadnym razie . Tak też powstała pasująca do bluzeczki spódniczka, torebka oraz odpowiednie nakrycia głowy .




     Jednak jedna bluzeczka to u mnie mało powstała następna w troszkę spokojniejszej tonacji zieleni .

  A teraz przedstawiam Wam moją nowa modelkę . Czekoladowa piękność była kompletnie ubrana ale oczywiście nie jestem wstanie powiedzieć czy to jest oryginalny strój .  Może w tym zakresie pomogą mi specjalistki kolekcjonerki  Barbie .



 Tułów pochodzi z 1966 r -  jest dosyć sztywny . Natomiast głowa to 1990 r . - hm czyli dosyć wiekowa panienka ale bardzo dobrze utrzymana .

                               Mam rację  ładna buzia , prawda ?


20 komentarzy:

mika pisze...

Śliczne kreacje :)

sosnowygaik pisze...

O jestem zdziwiona, że po takim czasie lalka jeszcze wygląda bardzo ładnie;) Moje lalki niszczyły się dość szybko, ale były intensywnie wykorzystywane do zabawy. Zielenie to ja lubię, więc jestem na tak;)

Teresa Bejgrowicz pisze...

stylizacje z beretem są superowiaste ;-)

Iwona pisze...

Kreacje jak zwykle zachwycające :)
Kapelusik, berecik, spódniczka, bluzeczka, torebeczka... czego tylko Młoda Dama zapragnie.
Podziwiam ☺

Gosia pisze...

Taki rocznik to już niezła gratka, laleczka pięknie zachowana a kreacje jak zwykle bardzo twarzowe i urocze :)

Aya w Świecie Lalek pisze...

Stylizacje lalkowe jak zwykle pięknie wykonane i widać, że przemyślane. Panny wyglądają cudnie! Brawo! Czekoladowa piękność przyciągnęła moją uwagę... jest niczym wisienka na torcie! Moja panna Christie ma takie same sygnatury na główce i ciałku. Ciałko TNT, typowe dla starszych lalek Mattela. A główka to headmold Asha. Jednak co to za lalka, trudno mi powiedzieć. Jest inna niż moja Christie (ma kolczyki + inny kolor szminki), ale poszukam informacji na jej temat. Może coś znajdę. Dam znać! Myślę, że to fioletowe ubranko jest oryginalne - pasuje w każdym razie do kolczyków :P Pozdrawiam ciepło!

nawanna pisze...

Już dawno wyrosłam z lalek, więc nie mam pojęcia;)
Kreacje cudowne!
Pozdrawiam Ewuniu:)

ankaskakanka pisze...

Szalejesz Kobieto z tymi kreacjami. Ja chce takie w realu.

Crissi pisze...

Very nice!

Marzenka Dmowska pisze...

Kapelusz i beret do kompletu, genialne :-)

Kasia J. pisze...

Wspaniałe kreacje :-) Cudne zielone bluzeczki.
Nowa lala jest cudowna!
Pozdrawiam serdecznie.

Eve Jank pisze...

Śliczne ubranka

Urszula Cz.Nardello pisze...

bardzo uspokajajace kreacje <3

Ольга pisze...

Очень красиво!!! Прекрасные фото!!!

Hania pisze...

Świetnie wyglądają obie lale :)
Pozdrawiam

Małgorzata P pisze...

Kreacja sa piekne w sliczny kolorze.Pozdrawiam :)

Monika S pisze...

Śliczna kolekcja:)
Pozdrawiam:)

Ania pisze...

Piękne ciuszki! Wspaniała cała kolekcja.

Renka pisze...

Urzekły mnie nakrycia głowy, są piękne! Nieźle się trzyma panienka :)

ashki pisze...

Świetny pokaz mody:) A nowa modelka faktycznie ma śliczną buźkę:)