sobota, 6 sierpnia 2016

Maliniak z połyskiem ...

       W kolekcji Barbie nie mogło zabraknąć kolejnej bluzeczki . Tym razem jest to mały  malinowy topik . Jednak sam maliniak byłby raczej mało ciekawy , a  prawie każda panienka lubi błyskotki to nie mogło ich zabraknąć na bluzeczce . Troszkę koralików przyszyłam / mało widoczne / troszkę przykleiłam / te są widoczne / i proszę !  Teraz wystarczy tylko zmieniać spódniczki i strój gotowy .





                  
                                  Z innej beczki  smaku .....

 Najlepiej lubię w tym letnim czasie potrawy z owoców i warzyw tak  zerwanych z krzaka . Takie pachnące swoim świeżym zapachem . Ponieważ cukinia obrodziła mi latoś to i często znajduje się na moim stole . Tutaj w postaci placuszków z serem Feta i z zieleniną , do tego sos jogurtowy z koperkiem . Pycha !
 Aniu czy zrobiłaś ?

9 komentarzy:

ankaskakanka pisze...

Cukinia to chyba każdemu obficie obrodziła. Mój M kroi teraz sałatkę z patisonów i cukinii. Bluzeczka na lali jest urocza.

Marzenka Dmowska pisze...

Mniam, mniam, lecę na śniadanie... pozdrawiam :-D

Malwina pisze...

Bardzo ładnie

olla123 pisze...

Bardzo apetyczne! Zarówno placuszki jak i bluzeczka z błyskotkami!
Pozdrawiam serdecznie!

Ольга pisze...

Очень красивые наряды! Сережки для Барби очень понравились!
Оладьи из кабачков - это вкусно)))

Anna Iwańska pisze...

Ewuniu pewnie że zrobiłam , była pychotka !!!
Maliniak super, ale sesja zdjęciowa rewelka.
Pozdrawiam

Kasia J. pisze...

Śliczna bluzeczka :-)
Cukinia z serem feta... mniam - to musi być pyszne :-)
Pozdrawiam serdecznie.

Małgorzata P pisze...

Piękna bluzeczka.Placuszki wyglądają smakowicie.Pozdrawiam :)

GaleriaZosi pisze...

Mnie nie bo ja w ogóle nie mam ogródka a na wsi mieszkam, wstyd się przyznać no cóż ciągle powtarzam że mnie ziemia nie rajcuje tylko farby i pędzel. Ale pulpety, placuszki z cukinii często robię i sa smaczne. Lala piękna. Pozdrawiam i zapraszam