wtorek, 16 sierpnia 2016

Z różą na kajak ....

   Dzisiaj dostałam nową sukienkę - ma falbaneczkę u dołu  i różę przy dekolcie . Oj jak mi się ona podoba . Jeszcze tylko się uczeszę i idę na spacer. Spacerek sobie zrobię długi , pójdę na molo. Może spotkam tą przemiłą panią z psami .  Tak lubię się z nimi bawić . No to wychodzę  PA wszystkim domownikom !




                           O kajak ! Chyba się zgubiłam !
 No nareszcie  trafiłam do domu - to był naprawdę bardzo , bardzo długi spacer .
      

                                 Z innej beczki  smaku .....

    
 Zupa - krem z patisonów polecam bo pychotka . Robiłam pierwszy raz ale nie ostatni .
Jak ja lubię takie proste i szybkie przepisy .  Patisony , włoszczyzna , groszek no i oczywiście cebula oraz czosnek . 

9 komentarzy:

Tosia Malwina pisze...

ładnie wyszło.

sosnowygaik pisze...

Świetna sukienka;)

olla123 pisze...

Sukieneczka bardzo, bardzo ładna i pasuje małej panience :-)
Przyznam, że takiej zupy jeszcze nie jadłam :)))

Gosia pisze...

Cudowna sukieneczka

Aya w Świecie Lalek pisze...

Urocza mala panienka w prześlicznej, powabnej sukienusi :-)

Ольга pisze...

Прекрасное маленькое платье!!!

Hania pisze...

Śliczna sukienusia :)
Pozdrawiam

Atelier Marysi pisze...

Słodka sukieneczka. Zupy a la krem są zawsze super. Miłego weekendu !

Paulyntolyna pisze...

Śliczna sukienka :)