piątek, 16 września 2016

Mleczno - truskawkowy ....

Witam Was ! Dzisiaj czas na prezentację bluzeczki z ozdobnymi guziczkami . Ależ mi zapachniało lodami takimi owocowymi no i chyba stąd wziął się ten tytuł posta . A tak jak już w temacie lodów jestem jakie smaki macie ulubione ? Robicie może same ?


 A wracając do bluzeczki to jak zwykle jedna z modelek preferuje mini i pokazuje bluzeczkę w tej wersji , druga natomiast jest elegancka i bez spodni bądź spódniczki na prezentację nie wyjdzie .



 Zmykam po lody - owocowe .

11 komentarzy:

Ольга pisze...

Очень красиво!

Yvonne pisze...

Rewelacja. Szczegóły są perfekcyjne.

nawanna pisze...

Takich lodów nie lubię, ale bluzeczka bardzo mi sie podoba!
Pozdrawiam Ewuniu:)

Alicja pisze...

Super bluzeczka :) Podoba mi się!

Przy okazji zapraszam serdecznie na mój blog, właśnie trwa KONKURS z okazji 5 urodzin bloga :)

Pozdrawiam
Alicja (Zakochana w sztuce)

Anna Iwańska pisze...

Super ciuszek, każda młoda dama by taki chciała mieć w swojej szafie :-)
Pozdrawiam

ania pisze...

Ładny komplecik :)

olla123 pisze...

Oj, coś mi się zdaje, że moje panny by chciały podobną bluzeczkę, gdyby tylko ją zobaczyły! Jest wspaniała!

Gosia pisze...

Fantastyczne mini :)

Wiesław Zięba pisze...

Z przyjemnością obejrzałem Twoje dzieła, choć w poście zwracasz się do kobiet. Troszkę się na tym znam, bo moja żona też robi na drutach i szydełkuje. Pozdrawiam.

Kasia J. pisze...

Śliczna bluzeczka :-) Przepiękne kolory.
Uwielbiam lody truskawkowe...
Pozdrawiam serdecznie.

Kinia Pracownia K&A pisze...

Śliczna! W obu wersjach wygląda słodko, choć ja preferuję ze spódniczką:):) Pozdrawiam:)