sobota, 24 września 2016

Plecy ogrzeje ....

Witam Was !    Na troszkę chłodniejsze dni przyda się  takie ubranko w którym plecki będą  miały ciepło . Moja mała modelka prezentuje właśnie taki strój . Bluzeczka typu zwyklaczek , jedyną ozdobą są dwa guziczki i oczywiście dłuższy tył.
      Berecik na głowę , plecak w ręku i można ruszyć na wycieczkę .

 Hm .... druga modelka uparła się ,iż takie cudo nosi się samo a nie z jakimiś spodniami . No cóż jak się tak uparła to może i ona ma rację .



14 komentarzy:

Marzenka Dmowska pisze...

Plecy ogrzeje,to prawda :-))

Ольга pisze...

Очень красиво!

Elena pisze...

Bardzo ładne sweterki. Ja dopiero od wczoraj zaczęłam dla moich panienek robić ciepłe ubranka bo jesień jak na razie zapowiada się zimna i deszczowa.

Margotka pisze...

Super !
Zapraszam na moje Candy :)
http://grandmothermartha.blogspot.com/2016/09/urodzinowo.html
Pozdrawiam !

Aya w Świecie Lalek pisze...

ślicznie wykonane, cieplutkie i z pewnością wygodne... Ach te lalki to mają raj...

Gosia pisze...

Piękny i bardzo ciepły komplecik akurat na chłodniejsze dni :)

olla123 pisze...

Pięknie wykonane, modne bardzo twarzowe! Super pomysł z tym dłuższym tyłem! A jakie dziewczyny założyły do tego fajne kozaki!

Kinia Pracownia K&A pisze...

Cieplutki i uroczy! A jaki hamak fajny:)

Atelier Marysi pisze...

Cuda tworzysz dla swoich pięknych modelek. Pozdrawiam ciepło.

renya pisze...

Z taką figurą, to można nosić samo:-) Śliczny ten zwyklaczek!

ashki pisze...

Bardzo fajne ubranka:)

UTKANE Z PASJI pisze...

Sweterek super ale ja to bym pobujała na hamaczku:))

Kasia J. pisze...

Świetny sweterek :-) Świetny dłuższy tył :-)
Pozdrawiam serdecznie.

Wiesław Zięba pisze...

Ale pięknie ubierasz te plastikowe damy.