wtorek, 20 września 2016

Smerfowa malina ....

       Odwiedziły mnie koleżanki i zrobiłyśmy sobie " Babski dzień " .  Prawie zawsze w czasie takiej zabawy zamieniamy się ubrankami , tak było i tym razem . Laura chwyciła  za moją bluzkę  jako pierwsza. Żółte  spodenki , różowo- żółte korale i już gotowa do prezentacji.
 Baśka z niebieskimi koralami i białą spódniczką kolorystycznie wstrzeliła się idealnie . Bawiłyśmy się wyśmienicie . Skończyło się nawet  na zamianie spodni . Później jednogłośnie okrzyknięto , że jednak to moje spodnie pasują do bluzki idealnie .








 
 A zobaczcie jaki pasek przyniosły mi koleżanki  w prezencie .

7 komentarzy:

olla123 pisze...

Lubię, kiedy zestawy można dowolnie kompletować! Moje dziewczyny korzystają z tego na okrągło! Widzę, że i Twoim pannom pomysł się spodobał! Wszystkie wyglądają prześlicznie i kolorowo!
Spotkanie Babskie musiało być udane :)))

Ольга pisze...

Красивая туника!!!

Gosia pisze...

Lale wyglądają zjawiskowo i bardzo gustownie :)

Urszula Cz.Nardello pisze...

Cudne kompleciki <3

Jolanta Sobaszek pisze...

Wspaniałe spotkanie! Wszystkie lale ubrane pięknie. Pozdrawiam :)

Aya w Świecie Lalek pisze...

śliczne stylizacje! :-)

Kinia Pracownia K&A pisze...

Super kiedy tak wszystko do siebie pasuje:) Fajne kreacje:)