poniedziałek, 10 października 2016

Heban czy węgiel .....

      Witam Was !
 Czasami tak bywa ,że  jakaś chwilka natchnie nas do zrobienia czegoś nowego. Ja to nazywam " Błysk pomysłowego Dobromira ! "/ o ile pamiętacie taką dobranockę / . Tak było i tym razem . Weszłam do  pasmanterii aby obejrzeć nową włóczkę , a tam koleżanka wysypała na blat koraliki .
Popatrz- powiada jakie cuda dostałam .
 Na to słyszymy słowa może 6-latki - mamo , mamo zobacz jakie ładne węgielki !
 To nie są węgielki tyko heban Oliwio !
Tak mi się te węgielki spodobały ,że oczywiście zaraz je zgarnęłam , a w głowie powstał projekt nowego stroju dla Barbie .




  Sukienka miała być prosta , a jedyną dekoracją hebanowe - węgliki . Czy  udało mi się  je wyeksponować osądźcie sami .




20 komentarzy:

Ольга pisze...

Очень красиво! Красивая фотосессия!

renya pisze...

Bardzo szykownie z tymi węgielkami na fuksji:-).

Beata T pisze...

Ale ta lala ma dobrze co nóż nowa kreacja wspaniała :)
pozdrawiam

Wioletta G. pisze...

Bardzo mi się podobają zdjęcia, pozy modelki, no i oczywiście jej suknia z węgielkami. Pozdrawiam:)

olla123 pisze...

Widzę, że wszystkim dziewczynom komplet się bardzo spodobał i mnie to wcale nie dziwi, bo jest cudowny! Hebanowe węgielki wspaniale dopełniają całości :)))
Ps. Dobromira pamiętam, był rewelacyjny!

tonka pisze...

Węgielki pięknie się wpasowały w tę super kreację:))

Alicja Thomas pisze...

Bardzo ladnie ubralas lale...sliczny, wyrazisty kolor.Pozdrawiam .)

Renka pisze...

Wspaniale je wyeksponowałaś. Sukienka bardzo ładna. Pozdrawiam :)

ankaskakanka pisze...

Prawdziwa dama z tej barbie.

sosnowygaik pisze...

Bardzo elegancka kreacja;)

Anna Iwańska pisze...

Jesteś Ewuniu genialnym fotografem , Twoje sesje zdjęciowe są rewelacyjne , nawet jak by te lalki były gołe to i tak coś wymyślisz. Już sama nie wiem co mi się bardziej podoba, stroje lalkowe czy zdjęcia :-)
Pozdrawiam
P.S. czwartek mi też wyleciał :-(

Małgosia pisze...

Udało Ci się je wyeksponować:)) Rzeczywiście - hebanowe węgielki.
Ślicznie prezentuje się ten komplecik z nimi!
Serdecznie pozdrawiam:))

micia Marzena Przybyła pisze...

Udało się wyeksponować węgielki. Cudowne połączenie i ta okrągła torebka

Gosia pisze...

Z racji na tak mały rozmiar na pewno było Ci ciężko je zrobić ale jest piękna :)

Yvonne pisze...

Świetna stylizacje :)

Crissi pisze...

Very pretty!

Elzbieta Jon pisze...

Ewunia jesteś czarodziejką! Niby zwykła lala a ile w niej wdzięku i powabu ! Cudownie wydziergałaś a fotki pierwsza klasa!! Ściskam mocno i życzę miłego wieczoru ❤

Katarzyna B pisze...

Fajna kreacja. No i te węgielki uroczo wykorzystane.

Daniela pisze...

Bardzo szykowny strój wydziergałaś! Pozdrawiam serdecznie!

Aya w Świecie Lalek pisze...

Zachwycające małe dzieła sztuki :-)