środa, 26 października 2016

Leniwa potrzeba chwili .....

   Nie wiem jak Wy ale ja w takie ciemne, pochmurne dni muszę dla poprawy nastroju zmienić coś w mieszkaniu. Najczęściej zmieniam  dekoracje - tu coś przestawię, tam dodam kwiatek i już jest inaczej i robi się na duszy weselej.  Tak było i tym razem. Chandra była tuż tuż to musiałam koniecznie coś szybciutko  zmienić. W wyobraźni już widziałam nową piękną dekorację, już, już miałam się zabrać do jej tworzenia gdy - przyszła mi ochota na kawę. Kto kawkę pija ten wie, że w takiej chwili rzuca się wszystko i z uwielbieniem człowiek delektuje się małą czarną. Delektowałam się kawą jednocześnie czytając książkę tak przez dłuższą chwilkę. No muszę powiedzieć,  że chwila była bardzo bardzo długa. Gdy oderwałam się od książki stwierdziłam, że kawę to ja wypiłam już jakiś kawałek czasu temu, a w pokoju leżą kwiatki przygotowane do zmiany dekoracji. Jednak wcale już nie miałam ochoty tworzyć wymyśloną kompozycję i skutkiem tego powstały takie oto szybkie  dekoracje.









                                   Pozdrawiam z leniwego kącika .

13 komentarzy:

bozenawdaniec. pisze...

Dobry sposób na chandrę i mało toksyczny, że tak powiem :)
Ja kiedyś przestawiałam meble, teraz są takie, że się nie da, więc tylko siadam z szydełkiem i udaję, że mnie nie ma :)
Pozdrawiam :)

Irena pisze...

Szybkie dekoracje ale jakie urocze! Zaraz i humor się poprawia:)
Pozdrawiam:)

ankaskakanka pisze...

Bardzo gustowne są twoje bukieciki. Ten z patykami zwłaszcza.


renya pisze...

Na mnie już sama kawa działa antydepresyjnie i wzmacniająco, jak magiczny napój Druida Panoramixa (Asterix i Obelix) :-)
Śliczne dekoracje zrobiłaś, dla uroku suchych hortensji jestem gotowa je sobie posadzić na podwórku, choć do roślin to ja nie mam ręki...

tonka pisze...

Szybko ale bardzo ładnie:))

Basia Nolberczak pisze...

Bardzo pomysłowe:)

Yvonne pisze...

Świetne pomysły :)

Marzenka Dmowska pisze...

Spodobały mi się ususzone hortensje :-)) pięknie !

Gosia pisze...

Cudowne kompozycje :)

k studio handmade pisze...

Kompozycje bardzo piękne:) Pozdrawiam

Ewa Allekorale pisze...

Ładne dekoracje. Proste i eleganckie. Kiedyś, jak miałam mało rzeczy to też często coś przestawiałam, dekorowałam. Teraz niestety z biegiem lat, przedmiotów przybyło i zanim się z tym ogarnę, to już na inne sprawy czasu brak. Dlatego miło popatrzeć na Twoje ozdoby. Pozdrawiam Ewa

Urszula Cz.Nardello pisze...

Cudne kompozycje :)

Iwona pisze...

Bardzo ładne kompozycje, wszystkie. Masz Ewo oko i rękę do układania kwiatów. Ja też uważam,że własnoręczne wykonanie stroików na groby jest cenniejsze, niż kupienie w kwiaciarni, ale rozumiem osoby, które tego nie potrafią i kupują gotowe. Gorzej,że im ktoś bogatszy, tym szybciej zapomina o swoich przodkach, u nas nie brakuje całkowicie zaniedbanych nagrobków. Pozdrawiam Cię serdecznie.