piątek, 21 października 2016

Mała Ania dalej Wielka .....

                                                              Witam Was !  
         Nie wiem jak Wy ale ja wczoraj bardzo miło spędziłam wieczór ponieważ kolejny raz spotkałam się z Anią z bloga    Ręczne Robótki Anny  . Od początku naszej znajomości co jakiś czas umawiamy się z Anią na kawkę i ploteczki . Muszę tutaj powiedzieć wszystkim niedowiarkom  - tak Ania robi te wszystkie cudności własnoręcznie i jest już dla mnie niedoścignioną mistrzynią . 

   Ania tym razem zaskoczyła mnie przynosząc swoją ostatnia pracę - śliczną zakładkę w pawie. Ja mól książkowy nie mogłam się doczekać kiedy to cudo włożę do swojej kolejnej czytanej książki. Jak przyjrzycie się to obie strony zakładki są różne ale równie piękne .Urok tej zakładki zobaczycie u Ani w poście TUTAJ . Dziękuję Aniu - jesteś WIELKA !!!!



                                Wieści już nie z ogródka .

 Nasz działkowy podrzutek kotka Frania już nie szuka domu. Znalazła go u nas i jest naszym nowym domownikiem. Jeszcze jest bardzo zagubiona i brakuje jej tej przestrzeni , którą miała przez te miesiące spędzone na działkach. Widać jednak, że jest niesamowicie wdzięczna za opiekę i strasznie się boi ,że może znowu ciepły kącik stracić . No kto by to pomyślał ,że Ja będę miała kota  !!!   Psa to tak ale KOTA !
    
            Franciszka już obchód zrobiła i poszła spać to i ja powiem Wam DOBRANOC !

14 komentarzy:

micia Marzena Przybyła pisze...

Pięknie Cię Ania obdarowała prezent idealny dla Kogoś kto tak kocha książki.
Gratuluje nowej domowniczki . I jak tu nie lubić kotków kiedy one wdzięczne za każdy objaw życzliwości. Osobiście mam dwa w domu i jednego dochodzącego. Pozdrawiam serdecznie i cieszę się że taka śliczna kicia podbiła Twoje serce

Anna Iwańska pisze...

No to mnie ale zaskoczyłaś.. dziękuje Ci Ewuniu za miłe słowa. Ja również super spędziłam ten wieczór, a ta zakładka to doprawdy drobiazg ale jaki inny prezent można dać komuś kto pochłania tyle książek co Ty !!
Ewciu do następnego spotkania , buziaczki

Marzenka Dmowska pisze...

Gratuluję kotka :-) Koty to cudowne stworzenia, nie zawiedziesz się,doceni Twoje dobre serduszko :-) Zakładka piękna,zajrzę do Ani :-))

olla123 pisze...

Pięknie wykonana zakładka. Nie dość, że śliczna to jeszcze praktyczna!
Kotka jest bardzo sympatyczna i podbije wszystkie serca :-)

Renka pisze...

Śliczna zakładka! Muszę zajerzeć do Ani. Masz dobre serduszko przygarnęłaś Franciszkę. W zimie na działkach byłoby jej ciężko...

ashki pisze...

Śliczna zakładka:) A co do Frani to wpadłaś;) Koty to magiczne stworzenia. A na dokładkę Frania ma taką śliczną twarzyczkę, że wystarczy spojrzenie by człowieka rozbroić. Kocina na pewno będzie wdzięczna za okazane jej serce:)

Iwona pisze...

Zakładka urocza.Los bezpańskich kotów jest w Polsce gorszy niż psów. Nie widziałam schroniska dla kotów, bardzo ładnie postąpiłaś. Ja mam suczkę,więc do domu nie wezmę kota, ale jeden przychodzi na moje podwórko i go dokarmiam, pozdrawiam.

Anna pisze...

Lovely bookmark !!!
Have a nice weekend !
Anna

Ольга pisze...

Красивая закладка!
Милая кошечка))) Как хорошо, что у нее теперь есть теплый дом)))

Gosia pisze...

Idealny prezent dla Ciebie, dobra duszyczka z Ciebie :)

Marille pisze...

Zakładka z pawiem jest prześliczna. Miło taką otrzymać.
A nowy puszysty lokator jest przesympatyczny.
Pozdrawiam serdecznie :)

Urszula Cz.Nardello pisze...

Piekna zakladeczka <3 ja swego czasu tez dostalam jedna robiona metoda decoupage- uwielbiam ja :)

Kinia Pracownia K&A pisze...

Cudną dostałaś zakładkę! A kotka urocza! I widać, że dobrze jej w nowym domu:) Pozdrawiam:)

Yvonne pisze...

Zakładka jest prześliczna :)