sobota, 29 października 2016

Na ten czas ......

        Wiele z Was na ten listopadowy czas przygotowuje stroiki, chociaż jest ich w sprzedaży mnóstwo to jednak ten własnoręcznie zrobiony jest jakby cenniejszy. Stawiając na grobie najbliższych stoik własnoręcznie zrobiony jestem z siebie zadowolona i to wcale nie dlatego, że moja dekoracja jest ładniejsza od innych. Wcale nie o piękno danej rzeczy się rozchodzi tylko o to, że poświęciłam czas i zrobiłam to dla najbliższych. Bo tylko pamięć, modlitwę i ten stroik mogę tym co odeszli ofiarować.






                                        Jesienny

Ten jakże jesienny stroik zrobiłam z kwiatków powierzonych. Miał być w teraźniejszej kolorystyce no i taki wyszedł. Zresztą innej opcji nie było przy takiej kolorystyce materiału.


Ci, co odchodzą,
Wciąż z nami są.
I żyją sobie
Obok nas.

Patrzą z miłością
Na nasze dni 
Czasem się śmieją
Przez łzy.....

 Ci, co odchodzą
Wciąż z nami są.
Czujesz ich pomoc,
Gdy jest źle.
Więc gdy z ciemnością
Rozmawiasz, to...

Oni Cię widzą,
Oni są. 

       sł.Jacek Cygan

12 komentarzy:

Yvonne pisze...

Piękne, subtelne dekoracje.

Monika S pisze...

Piękne stroiki:)
Pozdrawiam serdecznie:)

olla123 pisze...

Bardzo efektowne i śliczne.
Pozdrawiam serdecznie!

nawanna pisze...

Piękne! Masz rację, najbardziej cieszy jak same zrobimy, moja córcia też zrobiła;)
Buziaczki Ewuniu:)

Mada pisze...

Widać, że to stroiki sercem robione. A ten z goździków jest tak cudny, że zainspirowałaś mnie, by zrobić podobny, tzn. wszystkie kwiaty ciasno razem.
Myślę, że tęsknota za bliskimi, którzy od nas odeszli jest tym większa, im bardziej uświadamiamy sobie, że zabrali ze sobą jakąś cząstkę nas samych.

Anna Iwańska pisze...

Ewuniu śliczne te stroiki zrobiłaś. Ten w barwach jesiennych będzie na pewno jedyny jest taki mocno energetyczny ,
Spokoju i słoneczka życzę na ten czas zadumy.

Ewa Jurewicz pisze...

Są śliczne Ewuniu. Zachwycił mnie ten jesienny, emanuje radością.
Przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

sosnowygaik pisze...

Świetnie wyszły;)

Renka pisze...

Przepiękne dekoracje! Szczególnie ta w odcieniach pomarańczowych mi się podoba.
Pozdrawiam :)

k studio handmade pisze...

Piękne:)

GaleriaZosi pisze...

A ja jaj śliczne. Ja też w tym roku robiłam sama. Pozdrawiam

Beata T pisze...

Prześliczne stroiki :)