czwartek, 6 października 2016

Wspomnienie lata

Witam Was !
Dzisiaj powspominajmy lato razem z modelką prezentującą swoją  nową bluzeczkę jeszcze w  letnich plenerach. Bluzeczka najprostsza z możliwych . Resztka śliwkowego melanżu  , troszkę białego i proszę bluzeczka gotowa .
Tylko spodnie zakładamy i sportowa wersja powstaje . Rower , krótkie spodenki wszędzie kolorowo , cieplutko .... jak ja to lubię .


                    

                                  Z innej beczki smaku ....

Aż wstyd się przyznać ale jeszcze nigdy nie jadłam dyni . Muszę koniecznie naprawić kulinarne  braki - macie może jakieś wypróbowane proste przepisy : zupa, ciasto ..... Dziękuję !


 

21 komentarzy:

Małgorzata B. pisze...

Ewa strój jak zawsze cudny.
Jeśli chodzi o dynię to jest wspaniałym warzywem.ja gustuję w zupach z różnymi dodatkami grzanki,groszek ptysiowy lub własnoręcznie zrobiona zacierka.Dynia jest mdła i dlatego dodaję paprykę i cebulke i czosnek i zieleninę.Gotuję wszystko na rosołku już ugotowanym i wszystko miksuję. Mozna dodać już na talerzu kleks śmietanki lub jogurtu.Zobacz w internecie jest b.duzo przepisów.
pozdrawiam serdecznie.

Ольга pisze...

Красивая кофточка и красивые фото!

Dusia pisze...

Było i minęło to lato, świetny strój , pozdrawiam Dusia

Yvonne pisze...

Ubranko jak zwykle piękne.

Urszula Cz.Nardello pisze...

cudne ubranko <3

Hania pisze...

lala jak zwykle wystrojona,pięknie wygląda :)
Pozdrawiam

Asia305 pisze...

Śliczne ubranko dla lalki! zawsze podziwiałam umiejętność dziergania takich maleńkich rzeczy :)
Pozdrawiam,
Asia

Cela D pisze...

Laleczka wygląda uroczo, praktycznie wszędzie w tym stroju może się udać.
Pozdrawiam.:)

Wiesław Zięba pisze...

Oj, dzisiaj Twoja laleczka zmarzłaby w takim stroju. Niedawno spróbowałem potraw z dyni na imprezie promującej tę roślinę. Zupa była smaczna, pasztet z dyni również. Przepisu nie znam.

Marzenka Dmowska pisze...

Uf jak gorąco ! zwłaszcza kiedy wspomniałaś o dyni bo do niej zawsze dodają czosnku i imbiru :-) pycha !!

Maria Atelier pisze...

Ja dynię , gotuję z różnymi warzywami - skład jest różny , często co mam w domu . Dodaję tylko masło i sól . Potem miksuję. Fajne wspomnienie lata . Pozdrawiam ciepło..

olla123 pisze...

Ubranka bardzo twarzowe a dyni, to ja też jeszcze nie jadłam! Mąż twierdzi, że Jego Babcia gotowała z niej pyszny kompot :)))

Anna pisze...

Beaux habits !!!
Anna

bieta p pisze...

Śliczny strój :))) Wiele lat temu moja mama gotowała zupę dyniową , z kaszą /chyba jaglaną/, na słodko i to nie była moja ulubiona zupa .
pozdrawiam

skrawek tęczy pisze...

Fantastyczne ubranka!Pozdrawiam:)

Ulencja pisze...

Strój jesienny super...Pozdrawiam pa...

Aya w Świecie Lalek pisze...

Och, jak mi brakuje lata! Dziękuję za ten ciepły akcent! :-) Ślicznie i pomysłowo. :-) Co do dyni... Ja uwielbiam zupę dyniową! ^_^ Innych dyniowych rzeczy (poza pestkami :D ) nie jadłam. :-) Pozdrawiam :-)))

Kr. Eliane pisze...

bonecas estão lindas !!
parabéns pelo belo trabalho..
grande abraço e bom domingo.
:o)
http://elianeapkroker.blogspot.com.br/

Renka pisze...

Podobno zupa z dyni jest niezła, ale też nie jadłam :D Fajne ma modelka ,,rajtki'' :)
Pozdrawiam :)

Kasia J. pisze...

Piękna bluzeczka :-) Fantastyczny strój :-)
Jeśli chodzi o dynię, to najbardziej lubię babeczki z dyni z kawałkami czekolady - pycha :-)
Pozdrawiam serdecznie.

Elzbieta Jon pisze...

Woww co za szyk i ten błysk w oku😊 świetnie wygląda i jak zawsze zaskakujesz! Podziwiam i gratuluję pomysłu 😊 co do dyni uwielbiam!!!😊