sobota, 12 listopada 2016

Różowe słońce...

   Mała pani zażyczyła sobie dla swojej lalki różową  sukienkę. " Tylko taka nie całkiem różowa - wiesz ciociu. A długa, krótka jaka ma być ciągnę temat dalej. Co ty ciociu nie wiesz ? - taka jaką mama sobie kupiła". Mama przesłała mi zdjęcie swojego ostatniego zakupu - krótka sukienka  z długim rękawem. No to taka sama powstała dla lalki i w dodatku nie całkiem różowa. Mam nadzieję, że sukienka będzie się podobała.



A że chłodno się robi to najmniejsza panienka dostała jeszcze golfik do kompletu.






20 komentarzy:

Yvonne pisze...

Kolejny świetny projekt.

micia Marzena Przybyła pisze...

Jaka elegancka sukienka i ten golfik bardzo ładny komplet

Małgosia pisze...

Znakomicie współgrają kolory w sukieneczce. A z golfikiem - ekstra komplet!
Serdecznie pozdrawiam:))

Ольга pisze...

Очень красиво!!!

olla123 pisze...

Fantastycznie wyszła Ci ta nie całkiem różowa sukienka! Zaryzykowałaś z kolorami, które w efekcie prezentują się świetnie!
Pozdrawiam serdecznie!

Elli pisze...

Tworcze.Ladne projekty.Pozdrawiam.

Aya w Świecie Lalek pisze...

Mnie się bardzo podoba! Po pierwsze: kolorystyka, a po drugie sam fason :-) Och, żebym ja tak umiała robić sweterki :-) Moje panny nie mają ani jednego! Uściski :-)

Tosia Malwina pisze...

Piękny pokaz i praca.

bozenawdaniec. pisze...

Idealnie odczytałaś zamówienie małej damy, a sesje to zrobiłaś jak zawodowy fotograf, mnie dodatkowo urzekła figura modelki ...
Pozdrawiam :)

Iwona pisze...

Twoje projekty kreacji dla lalek są tak śliczne Ewuniu,że można je z powodzeniem wykorzystać na damskie. Pozdrowionka.

District Home pisze...

Piękna! Sama bym taką założyła gdybym miała....takie nogi ;)

Doranma pisze...

Dobrze ma ta lala - pięknie ubrana na pogodę i niepogodę :) Dzierganie takich maleństw to rozkosz :)

Eve Jank pisze...

Kapitalne ciuszki dla lalek. Kolory ładnie dobrane

Dzianinowe Studio pisze...

Piękne ubranko. Takie miniaturki zawsze wprawiaja mnie w zachwyt. Serdecznie pozdrawiam:-)

Atelier Marysi pisze...

Piękne ubranko . Te lalki są tak zgrabne, aż nienaturalnie . Pozdrawiam ciepło.

mika pisze...

Piękna sukienka. Na pewna taka "jaką sobie mama kupiła" :) Musi się spodobać, wypełniłaś wszystkie wskazówki :)

Monika S pisze...

Ufff! Dobrze, że ja robię wg własnych wskazówek;) sprostać wymaganiom dziecka, to nie lada wyzwanie;) oczywiście podołałaś, bo komplecik śliczny:)
Pozdrawiam serdecznie:)

Wioletta G. pisze...

Fajnie mieć taką ciocię! Pozdrawiam:)

skrawek tęczy pisze...

Świetna sukienka!!! Pozdrawiam:)

Anulek pisze...

świetne sweterki i bardzo fajnie łączone kolory;) pozdrawiam Anulek