wtorek, 27 grudnia 2016

Baletnica...

      Witam Was poświątecznie !
 Znalazłam wzór na ozdobne baletnice i oczywiście musiałam spróbować takie powycinać . Po świętach mam wolne, czasu dużo to można spróbować się pobawić, no tylko trzeba uważać żeby za bardzo nie naśmiecić, przecież jest czysto w każdym kąciku. Blok techniczny miałam, zrobiłam szablony balerin i wzięłam się do pracy. Spódniczki wycięłam z papieru do drukarki i wyszły mi takie oto panienki. Gdyby nie to, że to po świętach i wszędzie czysto to zamiast wycinać spódniczki można przykleić piórka ewentualnie wyciąć je z serwetek będą delikatniejsze. Myślę, że moje papierowe panienki będą wisiały tylko chwilkę i zaraz zainteresuje się nimi kotka.




                     Strona do szablonów   TUTAJ życzę  przyjemnej zabawy z wycinankami.

  Frania jak to Frania udaje,że ozdoby choinkowe ignoruje ale cały czas jest blisko nich. Podotyka ozdobę rozkołysze popatrzy i odchodzi w inne ciekawsze miejsce.Oczywiście co jakiś czas spogląda na sufit kombinując jak tam się dostać.
 Na ścianie wisi wianek który robiłam w tamtym roku - BIAŁY NAJWIĘKSZY wtedy był z czerwonymi dodatkami. Na te święta obowiązywała u mnie złota oprawa.






17 komentarzy:

Małgosia pisze...

Podobne baletnice też "zawisły" na świątecznym stroiku pod żyrandolem w pokoju moich córek - zapraszam do obejrzenia na moim blogu:)).
Piękna i delikatna ozdoba, a zrobienie im spódniczek to pole do popisu - piórkowe, papierowe, tiulowe itp. U mnie - tiulowe:))
Serdecznie pozdrawiam:))

♥ Łucja-Maria ♥ pisze...

Piękne są papierowe baletnice. Próbowałam skopiować wzory ale mam problemy. Nie mam pojęcia dlaczego.
Ewo, Twoje wianuszki są prześliczne.
Serdecznie pozdrawiam:)

nawanna pisze...

Piękne, takie zwiewne, faktycznie jak baletnice.Wianki rewelacyjne!
Pozdrawiam Ewuniu:)

Ольга pisze...

Очень красиво!!! Счастливого Нового года!!!

Gosia pisze...

Baletnice fantastyczny pomysł, pewnie pięknie się ruszają przy delikatnym powiewie wiatru :)

Ewa-Handmade-Art pisze...

Panieneczki śliczne ,u mnie też biel i złoto w tym roku.
Pozdrawiam Ewuniu.

Basia Nolberczak pisze...

Już w kilku miejscach widziałam takie baletnice:) Ciekawy pomysł może wykorzystam w przyszłym roku:) pozdrawiam

Wiesław Zięba pisze...

Zgrabne są Twoje panienki. Tylko Frania jakoś mi nie pasuje na psuja.

sosnowygaik pisze...

Baletnice wyglądają pięknie;)

Urszula Cz.Nardello pisze...

Piekne <3 Ale tez wianki mnie urzekly <3 <3

ankaskakanka pisze...

Cudne są. Buziaki dla Franka.

Anna Iwańska pisze...

Ewa świetne są te baletnice !! dzięki za linka
Buziaki na Nowy Rom , niech będzie twórczy , radosny i bogaty

Lucy pisze...

Śliczne baletnice tańczyły na Twoich firankach:)))
Pozdrawiam serdecznie poświątecznie:)))

olla123 pisze...

Przepiękne te delikatne tancerki :-)
Inne ozdoby równie cudowne!
Pozdrawiam serdecznie!

Inka pisze...

baletnice wielce urokliwe - mam sentyment
do białych tancerek - a w szczególności
właśnie do baletnic :)))

Frania zachwycająca w każdym calu ♥

Marzenka Dmowska pisze...

Ale pięknie się prezentują baletnice w oknie :-) Frania oczywiście też :-))

Crissi pisze...

Very nice work!
I wish you a happy, healthy, peaceful New Year
Crissi