niedziela, 11 grudnia 2016

Filc do poprawki.....

                       Witam Was !
 Lubię zmiany i już - ciągle muszę coś zmieniać, przestawiać choćby wymienić wazonik z kwiatkami, ale musi być coś innego. Jednak tak jakoś przed tymi świętami się składa, że nie posiadam czasu na zrobienie nowych stroików. Cóż było robić wyjęłam te z tamtego roku. No tak ale przecież lubię zmiany, to i filcowy wianek musiał dostać nowego wyglądu.






Zdjęcie na białej ścianie nie najlepiej się prezentuje , w realu zapewniam jest dużo lepiej.  W ostatecznej wersji wianek zawisł na drzwiach wejściowych. Jak zrobić filcowy wianek znajdziecie   TUTAJ 


15 komentarzy:

Anna Pietrzak pisze...

Dla mnie jest prześliczny! Pozdrawiam cieplutko :)

Marzenka Dmowska pisze...

Filcowym wiankiem jestem zachwycona :-))

HandmadebyGroszek pisze...

Muszę przyznać, że pierwszy raz w życiu widzę filcowy wianek:) i do tego tak śliczny:)

Anna pisze...

Superbe !!!
Anna

Anna pisze...

bardzo pomysłowy, ale ile przy nim jest pracy to fiu fiu :)

Yvonne pisze...

Jest piękny.

Atelier Marysi pisze...

Piękny !!! Pozdrawiam ciepło.

♥ Łucja-Maria ♥ pisze...

Ten wianek jest prześliczny. Miałam ochotę zrobić podobny ale nie znalazłam niczego w kolorze czerwonym albo zielonym.
Pozdrawiam:)

Gosia pisze...

Jest kapitalny :)

Małgosia pisze...

Zachwycający! To nic, że z zeszłego roku - nadal będzie szczególną ozdobą!
Serdecznie pozdrawiam:))

Iwona pisze...

Bardzo fajny, oryginalny wianek na drzwi. Podoba mi się między innymi dlatego,że nie przypomina wianków cmentarnych, pozdrawiam.

Jadwiga Król pisze...

Po prostu jest cudny!!Pozdrawiam

blogerzaby pisze...

Pięknie :)

Joanna T pisze...

Wianek uroczy! Jeszcze nie widziałam takiego z filcu. Wygląda bardzo przyjemnie i chyba w dotyku też taki jest :)

Yvonne pisze...

Interesująca ozdoba :)