środa, 14 grudnia 2016

Niebieski z żółtym .........

     Dostałam zaproszenie na świąteczne przyjęcie. Postanowiłam ubrać się bardzo stosownie do uroczystości. Przeszukałam szafę w poszukiwaniu odpowiedniego stroju. Uff znalazłam. Założyłam bluzeczkę z koralikami do tego żółte krótkie spodenki. Poczułam się niezwykle wystrojona. Weszłam na salę i zamarłam bo wszyscy byli tak bardzo elegancko ubrani. Panie w długich sukniach, panowie w garniturach tylko ja jedna jedyna w krótkich spodenkach. Panie obrzuciły mnie pogardliwym spojrzeniem, panowie natomiast - no cóż panowie ....dyskretnie spoglądali na moje niesamowicie długie nogi. Wróciłam do domu z postanowieniem,iż do tej bluzki będę zakładała już tylko i wyłącznie czarne spodnie. Skąd mi wpadł do głowy ten żółty kolor ?





6 komentarzy:

Ольга pisze...

Очень красиво и очень нарядно!!!

Marta K. pisze...

Śliczne ubranko! Wersja z czarnymi spodniami bardziej mi się podoba. Ciepło pozdrawiam:)

Crissi pisze...

Super!!
Happy day

Joanna T pisze...

Ale fajne ubranka. Moja córeczka byłaby zachwycona :)

olla123 pisze...

Świetny komplecik! Panna jest odważna, skoro na spotkanie zakłada taki strój :)))
Z czarnymi spodniami jest niewątpliwie bardziej stonowana i elegancka.
Bardzo ciekawe i ciekawie wykonane ubranka!
Gorące pozdrowienia!

Margotka pisze...

Elegantka :)