piątek, 16 grudnia 2016

Podróże małe i duże- Niepokalanów

 Niepokalanów -miejsce gdzie w Sanktuarium odprawiał pierwszą mszę św. Maksymilian Maria Kolbe i tutaj znajduje się  muzeum św.M. Kolbego. Jednak nie dlatego polecam to miejsce ale dla Panoramy Tysiąclecia. Ulokowana w podziemiach bazyliki Szopka Tysiąclecia przedstawia historię Kościoła w Polsce. 140 ruchomych figur począwszy od Piastów aż po Jana Pawła II  z podkładem muzycznym i narracją wspaniałego głosu Janusza Zakrzeńskiego tworzą niezapomniane widowisko.









Czas emisji 35 minut.
Grupy przynajmniej po 15 osób.
Wolne datki.

5 komentarzy:

nawanna pisze...

Byłam tam około dwudziestu lat temu. Cały czas próbuję sobie przypomnieć, ale skleroza postępująca nie pozwala;) Też coś oglądałam w dużej sali, jakby kinowej, ale nie mam pojęcia co. Na pewno nie szopkę, bo byłam we wrześniu.
Pozdrawiam Ewuniu:)

olla123 pisze...

Imponujące! Na pewno pozostanie długo w pamięci...
Pozdrawiam serdecznie!

♥ Łucja-Maria ♥ pisze...

Nie zmam tego miejsca. Mam nadzieję, że kiedyś go zobaczę.
Twoje relacja i zdjęcia zachęciły mnie i to bardzo.
Pozdrawiam adwentowo:)

Małgosia pisze...

Jak byłam dzieckiem, w kościółku O.Redemptorystów była wystawiana ruchoma szopka. Jak na tamte lata, był to ewenement i zawsze po mszy świętej staliśmy zapatrzeni i zasłuchani przy tej szopce!
Niezwykła podróż, niezwykła relacja!
Serdecznie pozdrawiam:))

Renka pisze...

Chciałabym to wszystko zobaczyć na własne oczy, a najbardziej dzieciom pokazać...