sobota, 31 grudnia 2016

To już było !

           Witam Was wszystkich ostatni raz w 2016 roku !

Już za przysłowiową chwilkę będzie się kończył ten rok. Bywało różnie dni lepsze, dni gorsze  jak to w życiu, raz słońce, raz deszcz. Jedni z nas się obijali-czytaj wypoczywali, inni natomiast od nawału pracy mieli chroniczny brak czasu.  Jednak miejmy nadzieję, iż Ci z nas którzy mieli rok pełen trosk i kłopotów naprawdę odpoczną od wszelkich zmartwień. Jestem pełna wiary, że nasze grono nie zmniejszy się, a tylko z radością będziemy witać nowych blogowiczów. I tego się trzymajmy !


            Mój roczek zaczął się od wykańczania rozpoczętych dekoracji jajeczno - papierowych. Nie było tego dużo i nic więcej nie stworzyłam przez kolejne miesiące.

                      Troszkę podróżowałam głównie zwiedzając ruiny, którymi jestem oczarowana.
  No cóż to był kolejny rok w którym moja szafa raczej nie pęczniała. Kilka szalików dwa sweterki to niezbyt imponujący dorobek. Może uda się zapełnić półki w następnym roczku.
 I teraz zaczyna się całkiem inna historia. Wprawdzie żadnych foteli w tym roku nie zrobiłam, ale za to z hamaków jestem dumna. Natomiast trzeba przyznać, że jeszcze nie miałam takiego roku tak całkowicie poświęconemu strojeniu lal. Bo jeżeli sukienek dla Evi powstało kilkanaście, to ubrań dla Barbie zrobiłam naprawdę dużo. Dopiero przy zrobieniu tego podsumowania zobaczyłam ile tych ubranek powstało.



  Hm. A teraz przejdę do tej najbardziej ulubionej przeze mnie formy spędzania wolnego czasu - czyli do czytania. Myślałam, że rekordu z tamtego roku już nie pobiję, ależ się myliłam. W tym roku przeczytałam 117 pozycji. Książki różne w swojej treści, jedne godne polecenia inne przeciwnie, ale wszystkie przeczytane od pierwszej do ostatniej strony.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  

                                                            Znani mniej lub bardziej....





     A dla Was Wszystkich dużo, dużo zdrowia, wszelkiej pomyślności i oby każdy nowy dzień  2017 roku przynosił radość i zadowolenie !

 
Bonne Année! Happy New Year ! Šťastný Nový Rok!  

Честита Нова Година! Sretna Nova godina! Ευτυχισμένο το Νέο Έτος! Среќна Нова Година! Godt Nyttår! Feliz Año Nuevo! Godt Nytår! Gelukkig Nieuwjaar! Feliz Ano Novo! Glückliches Neues Jahr!  

Srećna Nova godina !З Новим Роком! Boldog Új Évet! Buon Anno! Срећна Нова година!

20 komentarzy:

Basia Nolberczak pisze...

Wszystkiego najlepszego w nowym roku:) Imponująca kolekcja:) pozdrawiam

Ольга pisze...

Прекрасные итоги года!!!
С Новым годом!!!

halszka pisze...

Dużo radości,zdrówka i spełnienia marzeń życzę w Nowym Roku 2017.Pozdrawiam serdecznie.

ankaskakanka pisze...

Szczęśliwego, Nowego Roku Ewuniu. Jestem pod wrażeniem ilości przeczytanych pozycji.

Donia pisze...

Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!!!
Serdecznie pozdrawiam:))

Monika S pisze...

Kolekcja bardzo bogata i imponująca różnorodnością:)
Dziękuję Ewo i również życzę Ci Szczęśliwego Nowego Roku!

Lucy pisze...

Nadchodzący Nowy Rok 2017 niech przyniesie Ci wiele radości-Lucy:)))

Anna Iwańska pisze...

Ewuniu Twoje podsumowanie roku robi wrażenie , bardzo pracowicie go spędziłaś. Ilość przeczytanych książek mnie powaliła, ale nie każdy ma taki dar żeby jednocześnie czytać i dziergać na drutach czy szydełku . Więc kłaniam się nisko :-)
Pozdrawiam i życzę szampańskiej zabawy sylwestrowej , samych radosnych dni, zdrowia i spełnienia wszystkich marzeń w nadchodzącym Nowym Roku.

a- lenka pisze...

Pracowity rok za Tobą, ale przecież często to my same wyznaczamy sobie te granice i nie potrafimy siedzieć nic nie robiąc. Piękne są Twoje prace i mam nadzieję, że w nadchodzącym Roku stworzysz również piękne dzieła. Życzę tez czasu na czytanie i spełnianie innych marzeń
Szczęśliwego Nowego Roku
Pozdrawiam Alina

olla123 pisze...

Rok okazał się bardzo pracowity :-)
Ilość przeczytanych książek mnie zaskoczyła i jednocześnie zawstydziła...na mym koncie jest o wiele mniej tytułów.
Dobrego, bogatego w projekty, Nowego Roku Ci życzę i dużo zdrówka!

Maszka pisze...

To był naprawdę dobry czas, brawo! Wielu dobrych szans w Nowym Roku! Pozdrawiam - M.

nawanna pisze...

Wspaniały dorobek! Jestem pod wrażeniem ilości przeczytanych książek. Ja ze swoimi 48 mogę się schować hehe.
Wszystkiego najlepszego w Nowym 2017 Roku Ewuniu!

Iwona pisze...

Bardzo owocny rok!
Wszystkiego naj w Nowym Roku, dużo zdrówka i czasu na hobby :)

Aya w Świecie Lalek pisze...

Piękne podsumowanie roku 2016! Oby ten nowy rok 2017 był dla Ciebie równie ciekawy, twórczy i podróżniczy! Wszystkiego, co najlepsze w Nowym Roku 2017! Uściski!

Gosia pisze...

Ile się u Ciebie działo, stworzyłaś piękne kolekcje :). Szczęśliwego Nowego Roku :)

Marzenka Dmowska pisze...

Oj działo się, działo u Ciebie :-) Ciekawego kolejnego roku, życzę :-)) z książek to znam tylko JoNesbon, ale można powiedzieć,że nie tylko ale eż.. hehe

Decoupage pisze...

Przepiękne prace. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku ;)

Urszula Cz.Nardello pisze...

Cudne prace <3 Szczesliwego Nowego Roku :)

Małgosia pisze...

Spory dorobek ubiegłego roku:))
Serdecznie pozdrawiam:))

Beata T pisze...

Ewo wspaniałe robótki, przecudne ubranka dla lal ale tego nadłubałaś :)Pozazdroszczę wycieczek prześliczne miejsca ja zawszę powtarzam że u nas jest ślicznie ;) łał wielkie brawa 117 łał jesteś wielka - kiedy Ty spisz ;) Weszłam podpatrzeć przeczytane chwilowo portal padł ( mamy wspólne 212 pozycje i aż 85 % podobieństwa ) Wspaniałych prac i wielu ciekawych książek :)
pozdrawiam