poniedziałek, 30 stycznia 2017

Albanetta z buraczkiem .....

    Od jakiegoś czasu chodziła za mną chusta . Niczym potworek z reklamy jogurtu wyskakiwała myśl " może chusta". Już od końca tamtego roku  Yellow Mleczyk namawiała i kusiła mnie na zrobienie chusty  w ramach nauki i wspólnego wzoru w akcji Podziergajmy Wspólnie . No i dałam się namówić na Albanette, a jak już ją zrobiłam to teraz mi szkoda, że wcześniej na Mehmendire  nie dałam się namówić. No ale za kilka dni zaczyna się robienie następnej chusty to ja już jestem w blokach startowych. A kto z Was chciałby się nauczyć tworzenia takich cudeniek to niech pilnie śledzi stronę Ani TUTAJ.
Wzór płatny na Albanette znajdziecie TUTAJ





  Wielkość 99cm na 203 cm
 Druty nr 6
 Włóczka Nuove Lane Fiorentine 70% kid mohair, 30% acrilico
Włóczka  jedyna jaka była w odpowiedniej ilości w domu.
 Jak to dobrze, że byłam na chorobowym bo miałam czas żeby spokojnie  sobie popruć gdy się pomyliłam. Wiadomo jednak iż mohair się okropnie pruje to i skupiana na wzorze byłam na maksa.
 Frania cały czas kibicowała i pilnowała żeby nikt mojej chusty nie ruszył.

19 komentarzy:

Ольга pisze...

Красивая шаль!!!

Małgosia pisze...

Śliczna! Precyzja w każdym oczku!
No i widzę, że kotełek pilnie pomagał w blokowaniu chusty:))
Serdecznie pozdrawiam:))

Gosia pisze...

Wspaniała chusta, podziwiam precyzję i mistrzostwo !!!

Crissi pisze...

OOOOOOOH wonderful!!!!
Ciao Crissi

Jadwiga Król pisze...

Przepiękna jest ta chusta:)Ja też się dałam skusić i po raz pierwszy zrobiłam na drutach chustę:)Pozxdrawiam

Marzenka Dmowska pisze...

Jest przepiękna.Widzę, że i kot się zachwyca :-)

nawanna pisze...

Piękna!!! Jakoś tak nigdy żadnej chusty nie popełniłam, ale wszystko przede mna;)
Pozdrawiam Ewuniu:)

Iwona pisze...

Duża i ciepła wyszła ta chusta Ewo. Ma piękną bordiurę i ciekawy kolor, pozdrawiam.

♥ Łucja-Maria ♥ pisze...

Piękna i kolor zachwycający.
Bardzo mi się podoba. Bardzo!!!!
Serdecznie pozdrawiam:)

Renka pisze...

Piękna chusta. Podziwiam.

ankaskakanka pisze...

Śliczna jest ta chusta.

Atelier Marysi pisze...

Przecudna i jeszcze w moich ulubionych kolorach. Pozdrawiam serdecznie.

Ewa-Handmade-Art pisze...

Postarałaś się ,śliczna chusta.

sosnowygaik pisze...

Piękna jest, bardzo podobają mi się tego typu chusty;)

Olaboga pisze...

Śliczna chusta ;) To właśnie ta część garderoby, która sprawia, że moje upośledzenie drutowe najbardziej mnie boli ;(

KonKata pisze...

lepiej późno niż wcale! ale tak poważnie to jest jak mgiełka, świetna !

Ewa Allekorale pisze...

Przepiękna. Delikatna i zwiewna.

Basia Nolberczak pisze...

Piękna chusta:) Lubię takie kolory:) pozdrawiam

Dom z mozaikami pisze...

Wspaniałe, pyszne kolory. Ala