niedziela, 15 stycznia 2017

Z dawnych lat ....

        Poproszono mnie o zrobienie stroju wzorowanym na Elsie z Krainy Lodu. Jak zawsze skupiona wzięłam się do pracy - odpowiednia włóczka jest, cekiny i inne dodatki też, oczywiście projekt też już w głowie siedzi. To można zacząć dłubać na drucikach. Dłubałam,dłubałam jednym okiem zerkając na przybywające rzędy, a drugim na telewizor gdzie właśnie Scarlett kłóciła się z Retem Butlerem. Film długi to i kreacja została prawie ukończona. Tylko patrząc na efekt końcowy zastanawiam się czy to jeszcze strój Elsy czy już raczej Scarlett z "Przeminęło z wiatrem". .....pomyślę o tym jutro...









16 komentarzy:

Wiesław Zięba pisze...

Takie dzieło wykonane przez Ciebie w ciągu jednego filmu? Dobra robota.

Anna Iwańska pisze...

Jak dla mnie czyj by nie był jest świetny !! A i widzę nową modelkę :-)
Miłej niedzieli buziaki

♥ Łucja-Maria ♥ pisze...

Nieprawdopodobne. Robisz na drutach i patrzysz na film? Przepiękna kreacja.
Serdecznie pozdrawiam:)

Ewa Allekorale pisze...

Anna pięknie w tej sukni wygląda, chociaż barbioszka też nie gorzej. Zimowa stylizacja wprost z Krainy lodu. Pięknie!

Ewa-Handmade-Art pisze...

Piękna księżniczka .

Marzenka Dmowska pisze...

Piękna ta suknia :-)

Ольга pisze...

Прекрасное платье!!! Очень красиво!!!
Świetna sukienka !!! Bardzo ładne !!!

Marille pisze...

Śliczna jest ta nowa kreacja.
I podziwiam podzielność oczu.
Pozdrawiam serdecznie :)

Renik pisze...

I Elzie i Scarlett z pewnością taka kreacja przypadłaby do gustu. :)

Gosia pisze...

Jestem oczarowana :)

Crissi pisze...

Beautiful!

Urszula Cz.Nardello pisze...

Bardzo ladna kreacja :)

Atelier Marysi pisze...

Podziwiam. Tyle detali na takim małym ubranku. Pozdrawiam serdecznie.

GaleriaZosi pisze...

Jest piękna. Pozdrawiam Zosia.

Aya w Świecie Lalek pisze...

Śliczna i z pewnością cieplutka :-)

Sonia2017 pisze...

Czy Twoja Anna też jest łysawa. Pozdrawiam