poniedziałek, 20 lutego 2017

Chrapka na croissanta...

  Nauka robienia chusty  Podziergajmy wspólnie  trwa nadal i zaraz po stworzeniu Albanetty trójkątnej, przyszedł czas na  Albanettę crescent. Muszę przyznać, że jak z trójkątną nie miałam problemów/ szczęście nowicjusza / tak półksiężyc już chciałam zostawić, tak miałam go dość. Ileż ja razy prułam i ciągle i ciągle gdzieś był błąd. W końcu dobiegłam do końca i z przerażeniem stwierdziłam, że prawie na początku mam aż trzy błędy. No trudno całość  pruć nie będę. Jest jak jest, a w noszeniu nie będzie widać. Chusta wyszła mięciutka, delikatna, a to zasługa włóczki Katia Silky Lace zakupionej AspenYarn
Kolor nr 151 beż
Skład - 80% merino 20 % jedwab 
Waga 84g.
 Druty nr 4







36 komentarzy:

made by ula pisze...

Też robiłam Albanettę trojkątną - niedługo będzie wpis na blogu :) Za Rogala juz się nie brałam, bo inne projekty w kolejce... ale Twój rogalik wyszedł przepięknie. Nie widać żadnych błędów i na pewno będzie się dobrze nosić :)

Ольга pisze...

Красивая шаль!!!

ankaskakanka pisze...

Piękna jest ta chusta i wzór bardzo kobiecy. Podoba mnie się włóczka. Poszukuję czegoś mięciutkiego na zamówienie dla kogoś.

Kijankowo Monika pisze...

Piękna chusta :)

annamaria magda pisze...

bardzo.pieknie.wyglada.ta.chusta,pozdrawiam.i.dziekuje.za.odwiedziny

Ela 17 pisze...

Prześliczna i bardzo pracochłonna praca.

Crissi pisze...

Super schönes Tuch Ewa!

Gosia pisze...

Wspaniałe rzemiosło :), jestem pod dużym wrażeniem.

Iwona pisze...

Pięknie Ci wyszła ta chusta Ewuniu, ja nie widzę w niej żadnych błędów. Szlachetną włóczkę zastosowałaś i to widać, pozdrawiam.

Jadwiga Król pisze...

Przepiękna jest ta chusta:)Pozdrawiam

Renata Walczak pisze...

załapałam sie dopiero na "Dziki róż" i pomału kończę:)
ale ta wyszła świetnie, piękny kolor i wykonanie:)
pozdrawiam

Marille pisze...

Przepiękna chusta. Delikatna i zwiewna. Mogę tylko podziwiać.
Pozdrawiam serdecznie :)

♥ Łucja-Maria ♥ pisze...

Przepiękna!
Hmm, tworzysz małe arcydzieła.
Pozdrawiam:)

Basia Nolberczak pisze...

Wyszła prześlicznie:) Sama nie lubię chust w takim kształcie bo źle się układają. Pozdrawiam

Małgosia pisze...

Nikt nie musi wiedzieć, że w chuście popełniłaś jakieś błędy. Wyszła całkiem udana i jak piszesz, że jesteś nowicjuszką w dzierganiu chust, to jak na początek bardzo dobrze sobie poradziłaś.
Serdecznie pozdrawiam:))

samosia pisze...

Przepiękna! Uwielbiam takie! Podziwiam za niezwykle staranne wykonanie.

Marzenka Dmowska pisze...

Super wyszło :-))

micia Marzena Przybyła pisze...

Piękna chusta. Pozdrawiam serdecznie 😊

BEATA- BECIA pisze...

Super chusta, aż trudno uwierzyć , że to początki :):)

halszka pisze...

Chusta przepiękna.Pozdrawiam serdecznie.

Monika S pisze...

Ewo, śliczną chustę zrobiłaś!
Pozdrawiam serdecznie:)

Wioletta G. pisze...

Prześliczna, warto było ją wydziergać. Pozdrawiam:)

KonKata pisze...

jakie błędy ? nic nie widać !

Hania pisze...

Śliczna chusta :)
Pozdrawiam

Qra Domowa pisze...

gdzie ty te błędy widzisz???Piękny rogalik

nawanna pisze...

O błędach chyba tylko Ty wiesz, ja tu zadnych nie widzę, a chusta wspaniała!
Pozdrawiam Ewuś:)

Bożena pisze...

Wspaniała, doskonała wręcz, a błędów nie widać :)

sosnowygaik pisze...

Jest śliczna i w pięknym kolorze;) Bardzo podobają mi się tego typu chusty;) Sama chciałabym taką mieć;)

blogerzaby pisze...

Podziwiam, wyszła pięknie :)

Urszula Cz.Nardello pisze...

Jaka piekna <3 Pozdrawiam :)

Donia pisze...

Cudowna chusta!!! Serdecznie pozdrawiam:))

Marta K. pisze...

Chusta jest piękna, a wykonie doskonałe:) Serdecznie pozdrawiam:)

Ewa Allekorale pisze...

Merino i jedwab. Świetne połączenie. Nie dość, że ciepła to delikatna i trwała. Wyszła Ci na prawdę przepiękna chusta. Aż chciałabym taka mieć.

Anulek pisze...

wow wspaniała praca!

Kwiatek pisze...

Śliczna

Jolanta Sobaszek pisze...

Ukłony! Wspaniała!!!