wtorek, 28 lutego 2017

Wściekły wampir.....

      W ostatniej chwili skończyłam  następny projekt Podziergajmy wspólnie - oto jest moja wersja chusty WILD PINK pt. Wściekły wampir. Wampirek zrobiony został ze 100% alpaki i pogryza co nieco . Chustę wzięłam na spacerek ale wiatr tak targał wampirkiem iż wyszło tylko to jedno zdjęcie.
Przynajmniej na nim widać prawdziwy kolor - ciemny granat.





                                   
           Włóczka HOLST Titicaca Carbon Blue sklep ASPEN YARN
           Skład 100% alpaka.
           Robiłam podwójną nitką wyszło 62g.
           Druty nr 4.

24 komentarze:

halszka pisze...

Prześliczna chusta,wzór cudny.Bardzo mi się podoba.Pozdrawiam serdecznie i słoneczka życzę.

Ольга pisze...

Прекрасная шаль!!!

Marta K. pisze...

Piękna i delikatna:)

made by ula pisze...

Świetny wampirek! :) Nic dodać, nic ująć!

ankaskakanka pisze...

Śliczna jest ta chusta.

Basia Nolberczak pisze...

Ładny ażurek:) pozdrawiam

Donia pisze...

Piękna chusta:))

Crissi pisze...

Super schönes Tuch!

Renata Walczak pisze...

w granacie również wyszła przepięknie!
pozdrawiam serdecznie:)

Anna pisze...

Magnifique !!!!!!!!!
Anna

Anna Iwańska pisze...

Ewcia mnie się to kojarzy z nietoperzem ... ale świetna co by nie mówił :-)
Pozdrawiam

Iwona pisze...

Pięka chusta!

Monika S pisze...

Bardzo ładna chusta:)
Pozdrawiam:)

Jolanta Sobaszek pisze...

Ja też pomyślałam o nietoperzu :) Arcydzieło!!!

sosnowygaik pisze...

Jest śliczna;)

blogerzaby pisze...

Cudowna :)

Gosia pisze...

Pierwsze skojarzenie nietoperek :). Masz talent :)

Marille pisze...

Chusta jest po prostu fantastyczna.
Pozdrawiam serdecznie :)

Marzenka Dmowska pisze...

Prawdziwe dzieło sztuki !

Atelier Marysi pisze...

Świetna , lubię takie wampirze. Pozdrawiam cieplutko.

Ewa Allekorale pisze...

A mnie się skojarzyła z nietoperzem. Ale w sumie nietoperz czy wampirek. Jaka różnica? Kolejny piękny, delikatny szal-chusta.

olla123 pisze...

Wspaniała chusta! Masz talent!
Pozdrawiam serdecznie!

Urszula Cz.Nardello pisze...

Prawdziwe cudenko wyczarowalas <3

Renka pisze...

Śliczna chusta! Chylę czoła.