piątek, 24 marca 2017

Słodka Rosamunda

                                                      Witam !
 Przedstawiam moją kolejną chustę w ramach PODZIERGAJMY WSPÓLNIE . Wzór chusty Rosamuda jest bardzo prosty - powtarzalny a dający fajny efekt końcowy. Niestety włóczka jest z małą ilością wełny i  jest to widoczne, ale jako miły, ciepły otulacz - chusta spełni swoje zadanie. Przez czarną nitkę w włóczce  różowy kolor jest bardzo stonowany i spokojny.
Waga chusty 89g  czyli wyszło takie leciutkie otulenie.







Włóczka - VEB ALWO
42% wełna, 30% poliester, 28% akryl
100g-350m 
 druty 4 mm

16 komentarzy:

ankaskakanka pisze...

Bardzo elegancka wyszła ta chusta.

olla123 pisze...

Zgadzam się, świetny efekt!
Pozdrawiam gorąco!

Ольга pisze...

Красивая шаль!!!

Donia pisze...

Przepiękna chusta!!! Serdecznie pozdrawiam:))

nawanna pisze...

Wspaniała! Taka delikatna i elegancka!
Pozdrawiam Ewuniu:)

Gosia pisze...

Chusta jak marzenie :)

Marzenka Dmowska pisze...

Cieplutka, uch, fantastyczna :-))

Renata Walczak pisze...

chusta wyszła świetnie :)
moze mało zablokowana ale wzór jest widoczny, taak samo to ze jest ciepła i miła
Mnie sie podoba:)
pozdrawiam cieplutko

Marta K. pisze...

Wzór może i nie jest skomplikowany, ale wrażenie robi, bardzo mi się podoba:)

Inka pisze...

prosta, funkcjonalna i subtelna :)

bez chusty nie ma mej garderoby -
nawet latem - jakoś ten element
przemycę - aktualnie dziergam na
fioletowo z wielu kawałków - jeszcze
nie wiem, na jakiej wielkości się
zatrzymam - ale Twoja propozycja
dodała mi otuchy co do wielkości :)

Maks pisze...

Bardzo przyjemny i łagodny róż na wiosnę pasuje idealnie! Piękne! Pozdrawiam i zapraszam do swojego kącika! :)

Aya w Świecie Lalek pisze...

Wygląda wspaniale! :-) Jestem zauroczona :-)

Hania pisze...

Bardzo ładna chusta :)
Pozdrawiam

made by ula pisze...

A na zdjęciach wcale nie widać, że ma małą zawartość wełny :) Rosamunda wyszła piękna :)

Lalka Crochetka pisze...

fantastyczna chusta i daje wiele możliwości noszenia - z pewnością będzie bardzo atrakcyjnym dodatkiem na chłodniejsze dni :)

Jadwiga Król pisze...

Chusta jest śliczna,ja też zapisałam się na to wspólne dzierganie i jestem bardzo zadowolona choć dopiero się uczę:)Pozdrawiam