wtorek, 4 kwietnia 2017

Tu dziura tam kwiatek....

   Jest nareszcie przyszła - wiosna !  Cieplutko się zrobiło i kto mógł to zaraz pomknął do swojego ogródka. Zrobiłam tak i ja. Co zastałam zobaczcie sami . Wrzośce, sasanka oraz hiacynty pomarzły, czyli będą dziury. Żurawki i miodunka odbijają , róże może  wezmą się w garść, a reszta pokazuje swoje kwiatowe główki. Jest pięknie i kolorowo ! Gdzie powstały dziury wsadzi się nowe cudo i znowu będzie inaczej . Teraz zapraszam do mojego królestwa - oj jak przyjemnie usiąść w słoneczku z książką w ręku ! Relaks relaks relaks !

                                  Przemarznięty CIEMIERNIK  a w głębi marne resztki żurawki.
                         Takie duże były WRZOŚCE  w tamtym roku  niestety nie przetrwały - poniżej już są nowe.




                                   FIOŁKI przyszły same od sąsiada i jak pięknie się prezentują.

               RANNIK jak na razie tylko jeden mam nadzieję,że będzie ich więcej bo zawsze tu była żółta łączka.
    To pierwsza Wasza wiosenna wizyta w moim ogródku, mam nadzieję, że zajrzycie tutaj gdy zakwitną tulipany.

11 komentarzy:

Monika S pisze...

Piękną wycieczkę nam po swoim ogrodzie zafundowałaś ;)
Ślicznie :)
Pozdrawiam:)

ankaskakanka pisze...

Śliczne są Twoje kwiatki. Uwielbiam te pierwsze kolory w ogrodzie.

Anna pisze...

Jolies photos de printemps !!!
Anna

olla123 pisze...

Matko! Jak Ty tam masz pięknie!

Marta K. pisze...

Ale kolorowo w Twoim ogródku, wiosna w pełni, jest się czym radować!
U mnie wiele roślinek nie przeżyło zimy, dziur i pustych placków bardzo dużo, aż żal patrzeć. Pozdrawiam wiosennie:)

♥ Łucja-Maria ♥ pisze...

Twoje wiosenne kwiaty pięknie się prezentują.
U mnie okropne spustoszenia, Grasują nornice. Jest ich całe mnóstwo.
Pozdrawiam:)

Marzenka Dmowska pisze...

Takie piękne białe kwiatuszki w środku wpisu. Pierwszy raz takie widzę, śliczne. U mnie nie pomarzły kwiaty ale np. iryski to dopiero wyłażą z ziemi, daleko im do kwitnienia, więc podziwiam :-)

Gosia pisze...

Jak w raju :)

Atelier Marysi pisze...

Przecudny masz ogródek. Uwielbiam wrzosy , u nas też często po zimie giną. Cudne wiosenne klimaty. Pozdrawiam ciepło.

made by ula pisze...

Pięknie masz w swoim ogródku! :) Idealne miejsce na kubek kawy i robótkę :)

Jolanta Sobaszek pisze...

Wspaniały ogródek! Też chcę :)