poniedziałek, 1 maja 2017

Kolorowa majówka.....

  Witam Was ! Nareszcie maj i od razu zrobiło się cieplej. Można spokojnie było pójść na spacer i pooglądać co też ten ostatni mróz i śnieg powyczyniali w ogródku. Zmiany zastałam straszne, ale nic to, posadzi się nowe kwiatuszki. Byle tylko było ciepło. Co tam, że tylko połowa roślinek przetrzymała ! Przecież jest kolorowo i przyjemnie. A kawa przy roślinkach smakuje jakoś inaczej !


  Moja czerwona rabatka zrobiła się w tym roku niebieska - to tylko bratki ale jak ładnie zapełniły dziury. Czy i u WAS jest takie spustoszenie ?  




17 komentarzy:

Katarzyna Bartczak pisze...

Piękne zdjęcia. Kocham kwiaty. Samych serdeczności dla Ciebie:)

nawanna pisze...

Wspaniałe widoki! Mnóstwo kwiatów u Ciebie kwitnie.
Pozdrawiam Ewuniu:)

Iwona pisze...

Masz wypielęgnowany,piękny,kolorowy ogród i nawet się nie zrażasz stratami, podziwiam. Podziwiam Cię Ewuniu.

Basia Nolberczak pisze...

Piękne kwiaty:) U mnie dwie azalie się poddały przez zimę. Pozdrawiam

Marzenka Dmowska pisze...

Też wczoraj nacieszyłam oczy kwiatuszkami na działce. Niestety zimna aura nie pozwoliła zakwitnąć zbyt wielu roślinkom. U Ciebie to po prostu raj. Pozdrawiam serdecznie :-)

Ольга pisze...

Как красиво!!!!!

Urszula Cz.Nardello pisze...

Piekne kwiaty <3

Justyna Pisz pisze...

Cudne te Twoje tulipany, napatrzeć się nie mogę no i masz słońce!!!! Udanej reszty majówki :)

Gosia pisze...

Chciałabym żeby u mnie było takie spustoszenie - to by było najcudowniejsze spustoszenie :)

Jolanta Sobaszek pisze...

Eden!

blogerzaby pisze...

Prześliczny masz ten ogródek :)

Anna Iwańska pisze...

Ewuniu jakoś nie widzę tego spustoszenia . Pięknie jest i kolorowo. Tulipanki masz cudowne !!
Pozdrawiam

Maks pisze...

Piękny ogród, oby jeszcze pogoda dopisała i dała się tym wszystkim nacieszyć jak najdłużej! Pozdrawiam majowo i zapraszam do swoich kącików, w tym do dyskusji pod moim ostatnim postem! :)

Małgorzata P pisze...

Masz piekne kwiaty,u mnie nie ma jeszcze tulipanów .Pogoda jest brzydka od dwóch dni i dzisiaj też się taka zapowiada.Serdecznie pozdrawiam.

Ewa Allekorale pisze...

Przepiękne, wiosenne kwiaty. Wyobrażam sobie jak hiacynty muszą pięknie pachnieć. A u mnie ledwo kilka tulipanków rozkwitło. Za zimno i ciągle leje. Już mam dość.

olla123 pisze...

Twoje kwiaty zdecydowanie poprawiły mi humor :)))
Pozdrawiam Cię, Ewuniu :-)

♥ Łucja-Maria ♥ pisze...

Czy to sen? U Ciebie świeci takie piękne słońce?
Cudowne, wiosenne kwiaty.
Pozdrawiam:)