wtorek, 23 maja 2017

Słodka Afetos

   Słodka różowa chusta została zrobiona wzorem który znalazłam  na stronach Ravely Klik  Wzór Afetos tak mi się spodobał, że to już druga taka chusta . Dla przypomnienia  możecie zobaczyć  KLIK jak wyglądała pierwsza. Tamta ciemna, duża zdawałoby się, że to całkowicie inny wzór, a jednak to ten sam.
Ta jest delikatna jasna i taka prawdziwie Sweet Afetos.




 Włóczka to Katia Silky Lace o kolorqach -152-153-164
Druty 3,5 mm
Waga chusty 97g 
Wzór bardzo fajnie się robi, dobrze jest opisany.

24 komentarze:

Basia Nolberczak pisze...

Bardzo ładna choć dla mnie za delikatna:) pozdrawiam

Iwona pisze...

Piękna i delikatna chusta, Ewo!
I jaka leciutka.

barbaratoja pisze...

Śliczna, zapisałam sobie namiar na wzór.
Podoba mi się, bo taka delikatna właśnie. Mam sporo chust, które mają grzać, a mało takich, które mają "wyglądać".

ankaskakanka pisze...

Cudna i zwiewna jest ta chusta. W sam raz na lato.

Pstro Small Megi pisze...

Bardzo ładna 😀

olla123 pisze...

Jest przepiękna i ma cudne kolory! Naprawdę cieszy oczy :-)

Anna pisze...

fajna fajna i naprawdę słodka :)

Ольга pisze...

Очень красивая шаль!!!

Sikoreczka pisze...

Śliczna!
Zakochałam się.
Wygląda pięknie i taka delikatna.
Podziwiam talent.

pozdrawiam

sosnowygaik pisze...

Piękna;)

Małgosia pisze...

Piękna chusta - taka "słodka landrynka":))
Serdecznie pozdrawiam:))

Mada pisze...

Taka wiosenna mgiełka. Bajeczne kolorki. Podziwiam.

Marzenka Dmowska pisze...

Śliczna ta chusta :-D

Gosia pisze...

Piękne delikatne kolorki

Anna Iwańska pisze...

Jest bombowa, strasznie mi się Ewuniu podoba ta chusta.!
Pozdrawiam

Marille pisze...

Chusta wyszła Ci rewelacyjnie. Ciekawy jest sam wzór, ale i dobrane kolorki wyszły świetnie. Pięknie razem.
Pozdrawiam serdecznie :)

Monika S pisze...

Śliczna, cukierkowa wersja chusty ;) bardzo mi się podoba :)
Pozdrawiam serdecznie:)

halszka pisze...

Przepiękna w cudnych kolorach.Pozdrawiam serdecznie.

Iwona pisze...

Przepiękna,elegancka chusta Ewo. Wzór ciekawy, ale wybrany przez Ciebie zestaw kolorystyczny obłędny, pozdrawiam.

made by ula pisze...

Piękna!!! Przepcudowne jest to połączenie kolorów - napatrzeć się nie mogę :) Zresztą obie chusty mi się podobają, tylko ta jest bardziej letnia :)o

Donia pisze...

Urocza chusta!!! Piękne kolorki!!! Serdecznie pozdrawiam:))

Crissi pisze...

OOOOOh so wonderful!!!

blogerzaby pisze...

Bardzo podobają mi się kolory, takie słodkie są ;) delikatne , urocza chusta :)

Jolanta Sobaszek pisze...

Jest cudowna! Pozdrawiam