piątek, 11 sierpnia 2017

Gwiaździsta Rzeka....

Lubię wracać tam, gdzie byłem już
Pod ten balkon pełen pnących róż,
Na uliczki te znajome tak.......

               sł. W. Młynarski

    Nie tylko podróżując lubię wracać w znajome strony, ale również  wracać do już raz zrobionych wzorów. Tym razem powróciłam do wzoru River TUTAJ  by Sylvia McFadden. Moja pierwsza wersja wzoru Black River TUTAJ okazała się jakoś taka mała. Tym razem wzięłam większe druty i bardzo mocno zblokowałam chustę. Wyszła większa i bardziej przyjemniejsza. Brzeg robiłam według pomysłu jednej z koleżanek przerabiając 2 oczko kolorem do przeciągnięcia. Fakt nie miałam nitek do chowania ale czy ten brzeg dobrze wygląda osądźcie sami.













Włóczka Drops Flora kolory: indygo 10, jasny dżins 13
               Katia Silky Lace   kolor ecru 152
Druty 4,5mm
Wielkość 178/70
 Waga 106g



17 komentarzy:

Anna Iwańska pisze...

Ewuniu jest super, jak zawsze , brzeg dwukolorowy całkiem nieźle wygląda , wg mnie spoko może być .
Pozdrawiam i miłego weekendu życzę

Beata T pisze...

Chusta prześliczna fajnie się prezentuję :)
Pozdrawiam Ewo

Małgosia pisze...

Prześliczna! I cudne kolory! Nic więcej nie trzeba:))
Serdecznie pozdrawiam:))

Anna pisze...

Beautiful !!!
Anna

Ольга pisze...

Прекрасная шаль!!!

Szydełkowa pasja Kaśki pisze...

Bardzo mi się podoba :). Fajny wzór, a do tego w moich ulubionych kolorach. Pozdrawiam :).

Irena pisze...

Chusta wyszła piękna!
Ja jednak chyba chowałabym nitki:)
Pozdrawiam serdecznie:)

MonikaS pisze...

Chusta jest śliczna, a brzeg? Brzeg jest ozdobny :)))
Pozdrawiam serdecznie:)

Lucyna pisze...

Super chusta. Świetne kolory. Pozdrawiam.

Crissi pisze...

Super schön Eva!

♥ Łucja-Maria ♥ pisze...

Chusta prześliczna. Kolory też!!!!!!
Pozdrawiam:)

blogerzaby pisze...

Fantastyczna :)

Marzenka Dmowska pisze...

też się wczoraj rozczuliłam przy tej piosence :-D

sosnowygaik pisze...

Świetna chusta;)

olla123 pisze...

Chusta wygląda świetnie a brzeg jest naprawdę ciekawy :-)

Szydełkowe dziergadła - Ewa pisze...

Piękna :-) Śliczne kolorki :-)

SRUN POR pisze...

Chusta prześliczna fajnie się prezentuję
โกลเด้นสล็อต
สูตรบาคาร่า
gclub