sobota, 26 sierpnia 2017

Letnia bryza ....

  Za kilka chwil zaczynam się pakować. Nareszcie! Nareszcie mam zasłużony urlop. Chociaż nie jest długi bo tylko tygodniowy, ale tylko na tyle mogę wyrwać się z domu.Jadę nad morze tak nad nasze morze. Hm .... wiem co powiecie. O tej porze to już chłodno, zaraz ciemno. No cóż trudno jak się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma. A ja biorę ze sobą te ciepłe kapciuszki, które chociaż kolorem będą mi przypominać lazurowe wybrzeże.
Jak fajnie mieć gości- kapciuchów już nie posiadam poszły w inne ręce, a raczej na inne nogi.Bo w końcu po co mi ciepłe kapcie na wakacyjnym urlopie.... 






25 komentarzy:

blogerzaby pisze...

Śliczne kapcie :)
Zazdroszczę, z chęcią bym pojechała nad morze ;)

Anna pisze...

Très jolis !!!!
Bon week-end !
Anna

Asia305 pisze...

Śliczne!!! I właśnie teraz sobie uświadomiłam, że powinnam zrobić takie, przydadzą się :)
Wcale się nie dziwię, że jedziesz teraz i nad nasze morze - teraz będzie mniej ludzi, będzie można spacerować - wystarczy się cieplej ubrać, a dziewiarce przecież nie brakuje ciepłych ubrań ;)
Udanego wypoczynku!!!
Asia

anabell pisze...

Nad nasze morze to lubię wyjeżdżać na początku września. To prawda, że plażowanie to raczej nie wchodzi w grę, ale można kilometrami wędrować brzegiem morza i sycić się świeżą bryzą, szumem fal nie przerywanych wrzaskami plażowiczów i nie potykać się co chwilę o plączące się przy brzegu dzieciaki kopiące dołki.
Życzę udanego wypoczynku;)

Jolanta Sobaszek pisze...

Sama nie robię, ale mam ich pełną szufladę:) Pozdrawiam!

Marzenka Dmowska pisze...

Kolor kapciuszków bardzo mi się podoba :-)

olla123 pisze...

Wspaniałego urlopu i odpoczynku Ci życzę a kapcie są śliczne!

Ольга pisze...

Красивые тапочки!!!

Atelier Marysi pisze...

Jak znalazł na urlop , są piękne. Miłego wypoczynku.

Sikoreczka pisze...

Nie ważne ile, nie ważne gdzie ani jak - ważne aby troszkę odpocząć, bo to się Tobie należy.
Mimo wszystko życzę owocnej i ciepłej pogody.

A kapciuszki śliczne. Bardzo się mi spodobały.
pozdrawiam

halszka pisze...

Miłego wypoczynku i słoneczka życzę.

nawanna pisze...

Śliczne kapciuszki! Udanego urlopu Ewuniu:)

Inka pisze...

zawsze podziwiam kapciuchy robione
na drutach - kolorystyka kojąca,
idealna na wieczorną bryzę w pokoiku
przy ciepłej herbacie po całym dniu
pełnym dobrego powietrza, spacerów
i relaksu :)))

Renka pisze...

Świetne kapciuchy! Najważniejsze, że wyrwiesz się z domu, od codziennych obowiążków i rutyny. Myślę, że Twoje wakacje będą udane!
Tego Ci życzę.

Pozdrawiam :)

Jadwiga Król pisze...

Miłego wypoczynku,a kapcie są świetne:)Pozdrawiam

Anulek pisze...

uwielbiam takie kapciochy;)

sosnowygaik pisze...

Świetne kapcie;) Morze o tej porze roku też ma swój urok i może nawet zaskoczy Cię piękną, letnią pogodą. Ja mieszkam blisko morza i upalne dni to można by policzyć na palcach jednej dłoni.

Szydełkowa pasja Kaśki pisze...

Świetne kapcie :). Miłego urlopu :).

♥ Łucja-Maria ♥ pisze...

Prześliczne paputki. Każda pora jest dobra na odpoczynek. Może będziesz miała pogodę na opalanie a i woda w Bałtyku będzie ciepła.
Miłego odpoczynku i pięknej pogody:)

Gosia pisze...

Super kapcioszki :)

Karolina90 pisze...

Śliczne papućki, a ten model zaliczam do mojego ulubionego. Pozdrawiam serdecznie

Anna Iwańska pisze...

Ewuniu jak zawsze rewelacyjne Twoje kapciuszki , chyba musze i ja sie udać do Ciebie w gości :-)
Udanego urlopu i dla pocieszenia ja jade nad nasze morze dopiero 7 wrzesnia i mam nadzieję na cudna pogode.
Pozdrawiam

Ewa pisze...

Aniu to przecież TY byłas moim gościem!

MonikaS pisze...

Hihihi... dobrze, że przynajmniej zdążyłaś zdjęcia im zrobić ;)
A kapcie urocze:)
Pozdrawiam serdecznie :)

SRUN POR pisze...

Kolor kapciuszków bardzo mi się podoba
โกลเด้นสล็อต
สูตรบาคาร่า
gclub