poniedziałek, 21 sierpnia 2017

Sacre Coeur .......

         Wpadł mi do rąk motek Holst Garn Coast -jest to mieszanka bawełny z merino. Z takiej lekkiej włóczki mógł powstać tylko lekki szal. W trakcie poszukiwania wzoru trafiłam  na stronę Nim Teasdale, gdzie znalazłam darmowy wzór o nazwie  Sacre Coeur TUTAJ.  Powiedzcie sami jak można nie zrobić Najświętsze Serce - tylko dlaczego u mnie jest siwe ? Hm teraz dopiero się nad tym zastanawiam.









Włóczka   Holst Coast zakupiona w Aspen Yarn TUTAJ
 Druty    3,5 mm
Wielkość 142/40
Waga 47 g
Wzór bardzo fajnie się robiło, jest powtarzalny i tylko jednocześnie czytać książkę przy takiej robótce nie można.

25 komentarzy:

W Harmonii pisze...

Szal jest przepiękny. Zdjęcia urzekają artyzmem.

Małgosia pisze...

Nic nie stoi na przeszkodzie, byś taki cudowny szal powtórzyła w czerwieni:)) Kolor byłby w sam raz na taką nazwę:))
A ten i tak jest piękny!
Serdecznie pozdrawiam:))

Iwona pisze...

Mnie się Twoja wersja tej chusty podoba najbardziej. Mocny kolor i bogaty wzór,to czasem za dużo,a w tej szarości wygląda bardzo delikatnie i pięknie.Pozdrawiam Cię Ewuniu serdecznie.

Anna pisze...

Beautiful !!!!
Anna

Hania pisze...

Piękna chusta🌹

Ewa Allekorale pisze...

Przepiękny szal. Bardzo ładny wzór. Wygląda lekko i szykownie. Kolor też bardzo ładny. Mnie by się też podobał w jakimś odcieniu morskiej zieleni.

Sikoreczka pisze...

Śliczne.
Masz talent!
jestem pełna podziwu. pozdrawiam

Anna Iwańska pisze...

Ewuniu jaki lo;or by nie miało to jest śliczne . Zwiewne i cieplutkie jednocześnie. Podziwiam Cie za szybkość machania drutami , te Twoje prace powstają w ekspresowym tempie.
POzdrawiam

♥ Łucja-Maria ♥ pisze...

Piękny!!!!
Pozdrawiam:)

micia Marzena Przybyła pisze...

Fantastyczny wzór wyszła cudowna chusta.
Pozdrawiam serdecznie 😊

nawanna pisze...

Cudowna!
Pozdrawiam Ewuniu:)

Konwalia pisze...

Piękna chusta. Pozdrawiam :)

MonikaS pisze...

Śliczny szal :)
Pobrałam sobie wzór ;)
Pozdrawiam serdecznie:)

Małgorzata P pisze...

Piękny szal.Świetne zdjęcia. Pozdrawiam :)

Crissi pisze...

Fantastic!!!!
Best wishes

Karolina90 pisze...

Cudowny szal. I jak widać - nie jedno ma zastosowanie :). Pozdrawiam i zapraszam do mnie - http://na-sciezkach-codziennosci.blogspot.com/

Jolanta Sobaszek pisze...

Kolejna piękność!!!

Gosia pisze...

Prześliczna chusta i piękna zdjęcia zwłaszcza z wykorzystaniem roweru :)

ankaskakanka pisze...

Piękny szal.

Marzenka Dmowska pisze...

Milutki ten szal :-) Pewnie dobrze się już nosi w taką pogodę.

olla123 pisze...

Wspaniała chusta! Poza tym pięknie ją zareklamowałaś :-)
Pozdrawiam gorąco!

sosnowygaik pisze...

Piękne chusty;)

Atelier Marysi pisze...

Śliczna chusta i piękny wzór. Zdjęcia z rowerem są bombowe. Pozdrawiam serdecznie.

Szydełkowe dziergadła - Ewa pisze...

Przecudna chusta. Piękne fotki :-)

SRUN POR pisze...

Szal jest przepiękny. Zdjęcia urzekają artyzmem.
โกลเด้นสล็อต
สูตรบาคาร่า
gclub