środa, 30 sierpnia 2017

Wakacyjne inspiracje......

    No nareszcie  siedzę na walizkach. Doczekałam się i ja urlopu. Krótki bo krótki ale jest.....jeszcze tylko domknąć walizkę, chwycić jakieś książki i w drogę.  Mam kategoryczny zakaz brania drutów na urlop. Ma być całkowity odpoczynek i dlatego zostawiam Wam decyzję w jakich kolorach mam po powrocie zrobić kolejną chustę. Sama jestem ciekawa co z tego wyniknie - pomysłów w głowie pełno, tylko nie wiadomo od czego zacząć. Ja odpoczywam a Wy decydujcie zostawiam Wam kilka kolorystycznych inspiracji.....



















16 komentarzy:

barbaratoja pisze...

Miłego odpoczynku.
Byłam na bardzo intensywnej wycieczce, jednak w autokarze, gdy Ślubny posypiał a mknęliśmy wtedy autostradą bardzo brakowało mi szydełka. Gdy pomyślę zrobiłabym chociaż jednego aniołka, robi mi się żal,że robótki nie zabrałam.
Ładne kwiatki !

Anna Iwańska pisze...

Ewcia lepiej zabierz te druty , bo jak Cię najdzie ochota to będziesz zła że ich nie masz. A kolejna chusta ... proponuje amarant :-)
Udango urlopu i szczęśliwej podróży

Urszula Cz.Nardello pisze...

Jak pieknie <3 <3 <3

♥ Łucja-Maria ♥ pisze...

Miłego wypoczynku.
Piękne są Twoje zdjęcia. Masz cudowne kwiaty. W Twoim ogrodzie nie ma nornic?
Serdecznie pozdrawiam:)

Sikoreczka pisze...

Miłego, spokojnego odpoczynku. dużooo słoneczka. A na druty znów przyjdzie pora.
W jakim kolorze? hmmm nie ma piękniejszego niż niebieski i fioletowy. Ale zieleń. Nie, nie! NIEBIESKI!! :)

Ольга pisze...

Очень красиво!!!

Jolanta Sobaszek pisze...

Radości z wolności :) Chociaż chyba ciężko będzie zostawić taki piękny ogród!

olla123 pisze...

Korzystaj ze słonka, ciesz się każdą chwilą, wypoczywaj i nabieraj sił! Drutów nie zabieraj....zawsze możesz dokupić :)))

Atelier Marysi pisze...

Miłych wakacji i wiele inspiracji. Kocham floksy. Pozdrawiam serdecznie.

Małgosia pisze...

Cudowne kwiaty! Mi podoba się ta żółto-kremowa kompozycja:))
Miłego wypoczynku i serdecznie pozdrawiam:))

nawanna pisze...

Piękne kwiaty! Miłego wypoczynku Ewuniu:)

Marzenka Dmowska pisze...

Udanego odpoczynku bez drutów! ciekawe, czy to się nie wyklucza? hehe a zrobisz chustę w kwiaty? mi się najbardziej podobają dzwonki wszelkiego rodzaju. Zresztą wszystkie kwiaty są piękne :-D

visana pisze...

ja tez zaczełam urlop kilka dni temu,a chustę można zrobic kolorową,też była by piękna:) miłego urlopu życzę:)

Gosia pisze...

Wspaniały ogród masz rękę do kwiatów :). Udanego wypoczynku i pogody :)

Anna pisze...

Magnifiques !!!!!!!!!
Anna

Karolina90 pisze...

Och, ależ tu u Ciebie kwieciście. Aż miło popatrzyć. Pozdrawiam serdecznie