poniedziałek, 11 września 2017

Krata na łące....

      Kiedy zobaczyłam wzór chusty Lattice Sampler Shawl  by Jennifer Weissman wiedziałam iż muszę taką sobie zrobić, po prostu taki duży letni opatulacz.Kolory też musiały być lekkie,letnie i tak padło na włóczkę DROPS Fabel nr 100 biały, DROPS Fabel nr151 - skład 65% wełna 35% alpaka.Zużyłam dokładnie po dwa motki białej jak i kolorowej włoczki. Robiłam drutami o grubości 4mm co pozwoliło na dobre zblokowanie chusty.
Wielkość boków to 195x135x138 wysokość 94cm.
Waga chusty 18,2g
Wzór fajnie powtarzalny - 3 x najmniejsza kratka
                            2 x średnia kratka
                            1 x duża końcowa kratka

 






24 komentarze:

ankaskakanka pisze...

Chusta jest zjawiskowa. Gratuluję wykonania.

Iwona pisze...

Piękna chusta!
Ja wełenkę już kupiłam, ale nie mogę się zdecydować na wzór...

Madzia B. pisze...

Chusta jest przepiękna!

Małgosia pisze...

Znakomicie dobrałaś kolory na chustę! Zjawiskowa!
Ciekawi mnie grubość tej włóczki, poszukuję na "Diannę" i chciałabym taką cienką - czy ten melanż z którego robiłaś jest takowy?
Serdecznie pozdrawiam:))

MonikaS pisze...

I wcale Ci się nie dziwię, szal jest przecudnej urody:)
Pozdrawiam serdecznie :)

Renata Walczak pisze...

wyszła prześlicznie:)
i fajny wzór na wykorzystanie resztek:)

Basia Nolberczak pisze...

Piękny wzór:) pozdrawiam

Anna pisze...

Superbe !!!!
Bonne semaine !
Anna

olla123 pisze...

Wspaniała do kwadratu! Nie mogę się napatrzeć, taka piękna!

Anka pisze...

Chusta świetnie się prezentuje, ma fajne kolory, pozdrawiam :)

Hania pisze...

Śliczna👍Pozdrawiam

Szydełkowa pasja Kaśki pisze...

Świetna, bardzo mi się podoba :).

Jolanta Sobaszek pisze...

Cudownościowa :)

sosnowygaik pisze...

Piękna :)

Sikoreczka pisze...

cudowna chusta. ładnie wręcz rewelacyjnie się prezentuje. ślicznie.
pozdrawiam

Robótki Tereski pisze...

Śliczna chusta. Piękne kolory dobrałaś. pozdrawiam

Gosia pisze...

Nieziemska super kolorki i koronkowe wstawki - świetne połączenie :)

Ольга pisze...

Очень красивая шаль!!!

Iwona pisze...

Piękna chusta Ewuniu. Mało jest chust kolorowych i takich,bez pasa dziurek na środku,więc tym bardziej mi się podoba,pozdrawiam.

Ewa Allekorale pisze...

Piękna!

Marzenka Dmowska pisze...

Bardzo mi się podoba :-D

Bożena pisze...

Śliczna ta chusta, taka delikatna a z drugiej strony milutka i cieplutka!!!

Beata T pisze...

Przecudna chusta coś pięknego i wspaniałego stworzyłaś :)

blogerzaby pisze...

Piękna jest, cudowne kolory :)