wtorek, 10 października 2017

Jesienna Surge.....

       Gdy zobaczyłam  szal SURGE  by Lisa Mutch  od razu postanowiłam taki sobie zrobić. Jednocześnie nasunęła mi się myśl o jesiennych barwach. Późna jesień, liście już spadły z drzew są nawet lekko czarne i białe fale morskiego przypływu. Taki też musiał powstać szal  jest, zrobiłam, mam.
 Projekt      SURGE _ tutaj 
Włóczka Drops: Fabel melanż 520
                       Flora biała 1
                      Lace burgund 5565
Druty          4,5mm
Wielkość    181/31 
Waga          100g








23 komentarze:

Anna Iwańska pisze...

Ewuniu świetny jest ten szal !!! i super kolorystyka
Pozdrawiam

ankaskakanka pisze...

Cudna chusta.

Anna pisze...

Original and beautiful !!!
Anna

W Harmonii pisze...

Wyjątkowo piękny wzór. Miło popatrzeć na takie dzieło.

♥ Łucja-Maria ♥ pisze...

Ewo, ten szal jest cudowny!!!!!
Serdecznie pozdrawiam:)

olla123 pisze...

Wspaniała prezentacja pięknej, nowej robótki!

Małgosia pisze...

Super wyszła! Ciekawy wzór, gdyby nie te rzędy skrócone, to może i ja się bym pokusiła o wydzierganie takiej:))
Serdecznie pozdrawiam:))

Jolanta Sobaszek pisze...

Pozdrawiam!

Sikoreczka (Titmouse_Family) pisze...

Cudowny szal. Bardzo się mi spodobał. Piękność.

Renik pisze...

Ciekawy wzór. Bardzo ładnie wygląda. :)

halszka pisze...

Jesienny szal jest śliczny.Pozdrawiam cieplutko.

Marta K. pisze...

Cudny szal, idealny na jesień:) Piękna kolorystyka i ciekawy wzór:)

Ольга pisze...

Очень красиво!!!

Iwona pisze...

Ciekawy szal zrobiłaś Ewuniu i pięknie go pokazałaś,a Twój daliowy ogród to bajka,pozdrawiam.

visana pisze...

super ten szal,taki inny niż te zwykłe.Ten jest niezwykły:)

Jadwiga Król pisze...

Szal-chusta jest cudowna,piękne kolory:)Pozdrawiam

Gosia pisze...

Kolejne cudowne dzieło na jesienne dni :)

Marzenka Dmowska pisze...

Na szalu takie kolory są urocze :-)

malaala pisze...

Ależ jest fajny°°°°Bardzo fajne te paseczki I wzór .Taki idealny do otulania !!!

ania pisze...

Piękny i inny niż wszystkie :)

blogerzaby pisze...

Cudny :)

desideri chic pisze...

lo adoro, favoloso!! o vorrei nella mia collezione di sciarpe, favoloso accostamento di colori e lavorazione, wow!!

klikaf pisze...

Chusta jest piekna, ale jeszcze piękniejsze są kompozycje z chustą :-)